Essential Duties And Responsibilities
- Assigned to support in two or three functional areas during training period.
- Assist in day-to-day HR operations, such as maintaining employee records, preparing documentation, and coordinating HR activities.
- Assist in organizing and maintaining digital and physical HR files, ensuring confidentiality and proper documentation
- Provide support in employee engagement surveys, gathering responses, and preparing initial analysis.
- Collect, organize, and analyze HR data (such as employee attendance, performance metrics, and engagement scores) to assist in developing reports for management.
- Prepare visual reports and dashboards using Excel or similar tools to summarize key HR metrics and trends.
- Assist in tracking HR projects and initiatives, providing regular updates and analysis to measure effectiveness.
- Contribute to the digitalization of HR processes by using online platforms and tools (such as Canva, Trello, and other collaborative applications).
- Support the implementation and management of digital tools that improve HR efficiencies, such as document management, employee engagement apps, and scheduling software.
- Project Management – Participate in team projects that address strategic initiatives as directed by the HR Manager.
- Adhere to all safety and health rules and regulations associated with this position and as directed by supervisor.
- Comply and follow all procedures within the company security policy.
- May perform other duties and responsibilities as assigned.
- University graduate, major in HR/ Business/ Media/English Language is preferable
- Fresh graduates or candidates with less than 1 year of working experience
- Bachelor Degree with GPA > 7.0/10 is preferable
- Agile and confident to engage across all HR sections and all levels of the business
- Analytical skills with the ability to capture and interpret relevant data for the business.
- Ability to work independently, take initiative, pay attention to details, and demonstrate accuracy
- Good problem-solving skills, can work under high pressure, be ready to take challenges
- Proficient in written and verbal communication skills in Vietnamese and English
- Ability to read and interpret documents such as safety rules, operating and maintenance instructions and procedure manuals
- Ability to effectively present information and respond to questions from groups of managers, clients, customers, and the general public
- Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.
- Willing to learn and engage in ad hoc projects when required
- Ability in design tools such as Canva or similar applications.
- Ability to use graphic design tools and video making is a plus
- Strong Microsoft Office skills, particularly in Excel for data analysis and reporting is a plus
Được Phòng cảnh sát quản lý hành chính về trật tự xã hội PC13 cấp giấy chứng nhận đủ điều kiện về an ninh trật tự để kinh doanh dịch vụ bảo vệ số 103/PC13 ngày 23/12/2006, được Sở kế hoạch và đầu tư thành phố Hà Nội cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh về dịch vụ bảo vệ số 010315316 ngày 12/01/2007. Cùng với đội ngũ lãnh đạo có bề dày lâu năm kinh nghiệm trong ngành công nghiệp an ninh đã thành lập ra Công ty Cổ phần Dịch vụ Bảo vệ Sao Việt.
Công ty Cổ phần Dịch vụ Bảo vệ Sao Việt là Công ty chuyên cung cấp về dịch vụ bảo vệ chuyên nghiệp cho các nhà máy, xí nghiệp, doanh nghiệp, các tổ chức chính phủ và phi chính phủ, các toà nhà, bệnh viện, trường học, nhà riêng, các ngân hàng, công trường, showroom trưng bày sản phẩm, các khu công nghiệp và khu chế xuất... Đồng thời cung cấp trang thiết bị, công cụ hỗ trợ bảo vệ hiện đại nhất trong lĩnh vực dịch vụ an ninh quốc tế.
Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp dịch vụ an ninh chất lượng cao bằng kinh nghiệm, sự chuyên nghiệp và liên tục nâng cao. Với tôn chỉ : "Khẳng định sự chuyên nghiệp bằng chất lượng dịch vụ", sự thỏa mãn của khách hàng chính là danh tiếng và thành tích của Công ty.