Việc làm Ameriver việt nam

Cập nhật 17/12/2024 14:05
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
công ty cổ phần ameriver việt nam
Payroll Assistant
Ameriver việt nam
25 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

COMPANY OVERVIEW

Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.

We are looking for the candidate for Payroll Assistant, located in Ho Chi Minh, Vietnam.

ACCOUNTABILITIES

1. Finance

  • Be responsible for setting individual financial targets
  • Follow up the progress of targets and adjust to working plans if needed

2. Customer Service

  • Build and maintain relationships with people in charge of clients and provide quality service
  • Deliver services Service Level Agreement with clients or in Project KPIs, regarding Punctuality, Process Compliance and Accuracy

3. Process HR Outsourcing

  • Support processing payroll and benefit administration for Clients
  • Support monthly payroll statements, and related quarterly and year-end reports exactly and in a timely manner under supervision
  • Support to calculate, declare monthly & quarterly PIT. Support PIT finalization
  • Perform other administrative duties as assigned

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from University (preferably Human Resources, Business Administration, Economics, Law). Special cases will be approved by the line manager
  • At least 1 year of human resources experience, preferably in C&B
  • Relevant certifications relating to other areas in HR management is nice to have
  • Knowledge of Personal Income Tax, Labor Code & Insurance Law
  • Growth Mindset: demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development
  • One-Team Mindset: prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively
  • Professionalism, strong work ethic.
  • Well-organized, ability to do multi-tasks and result oriented.
  • Supportive and having a strong customer service minded.
  • Be proficient in English.
  • Be proficient in MS office.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Star Building, 33Ter-33Bis Mạc Đĩnh Chi, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

công ty cổ phần ameriver việt nam
Ameriver việt nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 1, ngõ 2 Phố Tây Sơn, Phường Quang Trung

Công ty Cổ phần Ameriver Việt Nam chính thức thành lập vào ngày 22 tháng 05 năm 2017. Từ khi thành lập đến nay, Ameriver Việt Nam đã cung cấp nhiều loại thuốc chất lượng đến các bệnh viện, phòng khám và nhà thuốc trên toàn quốc.

Ameriver Việt Nam tự tin đáp ứng mọi nhu cầu của quý khách hàng với danh mục sản phẩm đa dạng từ thuốc kê đơn, thuốc không kê đơn đến thực phẩm bảo vệ sức khỏe. Chúng tôi cam kết cung cấp những sản phẩm và dịch vụ chất lượng nhất đến các đối tác và toàn thể cộng đồng.

Những nghề phổ biến tại Ameriver việt nam

Bạn làm việc tại Ameriver việt nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ameriver việt nam

Ameriver việt nam

Click để đánh giá