Mô tả công việc
Planning
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re- sales;
New sales management
- Weekly and monthly sales and re- sales planning;
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Monitor sales and re- sales performance daily;
- Co- operate with other training centres to maximize sales and re- sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
- Review sales and re- sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Follow up bookings daily;
Customer satisfaction
+ Customer service
- Handle customers’ feedbacks/complaints;
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Support in events organized/planned by the company;
- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
+ Coaching and training
- Sales and Care Development;
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
Centre Operation
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
- Arrange staff working schedule;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
School contract
- Follow up payment at school;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Visit school to build relationship;
Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
Reporting
- Verify weekly and monthly ILA account report;
- Corporate report;
- Verify Non- standard Working Hours Report;
- Verify weekly monthly new sales and re- sales report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
CM/GCM Delegation
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
Account management
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Transfer account on time if any issue happened.
- Assign account to EP;
- Manage account lost of each EP;
Yêu cầu công việc
Skills
- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- University degree, major in English;
- Experience in supervision position;
Language
- Good leadership and management skills;
- Be able to well manage and organise the job;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be careful and details;
- Basic knowledge in finance;
- Training, delegation & coaching skill;
Qualifications
- Good communication skills both in English and Vietnamese;
Computer
- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);
Other requirements
- Be able to work on shift;- Be able to travel to another centre as request.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-07 23:55:02
Talkin English là Hệ Thống Anh Ngữ Trực Tuyến dành cho người lớn và trẻ em trên phạm vi toàn cầu. Sau chặng đường 4 năm phát triển, Talkin English đã đào tạo hơn 1500 học viên, hiện diện trên hơn 20 quốc gia và vùng lãnh thổ trên thế giới, thành công ghi dấu với với việc dạy và học tiếng anh trực tuyến hiện nay.
Hệ thống Anh ngữ trực tuyến Talkin English được sáng lập và điều hành bởi Ms Tram Nguyen English, hiện giữ chức vụ Phó ban Thư ký phân hội VietTESOL - Hiệp hội nghiên cứu và giảng dạy Tiếng Anh lớn nhất tại Việt Nam với hơn 1600 thành viên. Với những đóng góp của mình, năm 2020 cô được vinh danh tại chuỗi kỉ niệm 25 năm quan hệ hợp tác Việt Nam – Hoa Kỳ trong lĩnh vực dạy và học Tiếng Anh.
Tất cả các khóa học của Talkin English đều bám chặt vào khung tiêu chuẩn châu u (CEFR) hoặc chương trình của Cambridge dành cho trẻ em. Hệ thống cam kết rõ ràng về chất lượng qua các hỗ trợ dành cho học viên như:
● Học thử miễn phí cho đến khi tìm được giáo viên phù hợp.
● Học lại, học bù miễn phí nếu không đạt cam kết đầu ra.
● Lộ trình học được thiết kế theo đúng sức học và mong muốn của học viên.
● Dễ dàng xem lại video của buổi học trong trường hợp muốn ôn tập hoặc kiểm tra.
● Chính sách hoàn tiền học phí linh hoạt nếu học viên không thể tiếp tục tham gia khóa học.
● 100% giáo viên đã tốt nghiệp đại học/ thạc sĩ và có 2 năm kinh nghiệm trở lên (không có sinh viên đứng lớp)
Ngoài ra, Talkin English đang hỗ trợ 2 cộng đồng học Tiếng Anh miễn phí với tổng cộng gần 600.000 nghìn thành viên trên Facebook. Riêng dự án “30 ngày giúp lấy lại kiến thức và định hướng học tiếng Anh” của Ms.Tram Nguyen English cũng thu hút được hơn 1200 thành viên cùng tham gia học tập và trao đổi tích cực.
Thông tin liên hệ chính thức:
Trang chủ: https://talkinenglish.edu.vn/
Fanpage: https://www.facebook.com/anhngutalkinenglish
Facebook Ms Tram Nguyen English: https://www.facebook.com/Tram.Bau/