![Công Ty Cổ Phần Azdigi Công Ty Cổ Phần Azdigi](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/517/tai-xuong-44-1710502116.png)
Mô tả công việc
- To assist Gojek’s customers (end-users) via non-call and call channels.
- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction.
- Provide accurate information and solutions by using the right methods/tools.
- Go to the extra mile to engage customers.
- Work with Customer Service Team leader to ensure proper customer service is being delivered.
Yêu cầu công việc
- Having at least 6 months experiencing in contact center or customer service is a huge plus.
- Being good at English speaking (no interruption, clear pronunciation) and writing is required.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 10,000,000 VND (gross) at start.
- Social insurance and company exclusive benefits from BellSystem24 Vietnam and Gojek Vietnam.
- Great opportunities to be upgraded to Team leader or Operation member (such as Quality Assurance, Administrator) after 6 months (or sooner) hard working.
Working time:
Work in rotating shifts (6 days/week), including day shift and night shift as following:
- S1: from 06:00 to 15:00
- S2: from 07:00 to 16:00
- S3: from 08:00 to 17:00
- S4: from 09:00 to 18:00
- S5: from 10:00 to 19:00
- S6: from 11:00 to 20:00
- S7: from 12:00 to 21:00
- S8: from 13:00 to 22:00
- S9: from 14:00 to 23:00
- S10: from 21:30 to 06:30 next day
Location: No. 8A Huynh Lan Khanh, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam
![Công Ty Cổ Phần Azdigi Công Ty Cổ Phần Azdigi](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/517/tai-xuong-44-1710502116.png)
Công ty cổ phần AZDIGI (AZDIGI) chuyên lĩnh vực cung cấp giải pháp chuyên về dịch vụ lưu trữ dữ liệu website (Web Server) và các giải pháp liên quan được hoạt động từ năm 2016.
Tuy là một công ty trẻ trong lĩnh vực này tại Việt Nam, nhưng AZDIGI đã khẳng định là là một trong những đơn vị tiên phong trong việc ứng dụng những công nghệ tiên tiến trong ngành, giúp khách hàng có những trải nghiệm về sản phẩm và dịch vụ tốt nhất, mang lại sự ổn định tuyệt đối của website khách hàng để thúc đẩy quá trình tiếp thị hiệu quả, thành công.
Các phương châm của AZDIGI:
Định hướng phát triển: Challenge Accepted
Hỗ trợ khách hàng: Chúng tôi luôn thức để khách hàng được ngủ
Dịch vụ: Nói đến AZDIGI, nghĩ ngay đến uy tín và chất lượng
Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Azdigi
Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Azdigi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Công Ty Cổ Phần Azdigi](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/517/tai-xuong-44-1710502116.png)