- Mainly responsible for selling MoMo’s consumer financial products (Ví Trả Sau, installment payment) to partners/ merchants
- Propose suitable MoMo Solution/ Campaign in order to increase revenue for both MoMo and partners/Merchants;
- Exellent in English to make presentation and to deliver partnership proposals (including pricing, payment solution, growth & promotion scheme, etc.) to meet or exceeds Merchant battle’s objectives.
- Plan or give advices to the team for the go-to-market plan & co-marketing plan with merchants to increase the user awareness, make sure merchants are well-prepared for MoMo user (POSM, Cashier/ Staff, etc.) aiming to boost the payment transaction & volume as targeted;
- Prepair report on account status, and prompt update on projects and contracts between MoMo and partners;
- Communicate clearly the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders
- Commit to achieve KPIs set by company, Analyze sales and overall figures in order to come up with mutual best deals for both MoMo and partners/merchants;
- Follow up and coordinate across related teams
- 2-3 years experience in Topbrand Retail, especially in Business Development and Sale Skill
- Have knowledge and experience in selling consumer finance products (candidates from Kredivo, Homecredit, FE Credit, Fundiin are an advantage)
- Demonstrable ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization, including executive and C-level
- Proven ability to manage multiple projects at a time while paying strict attention to detail
- Excellent listening, negotiation and presentation skills
- Excellent Enghlish verbal and written communications skills
- BA/BS degree in Business Administration, Sales or relevant field
Bao Bì Bình Minh Group với sứ mệnh “Nâng tầm thương hiệu doanh nghiệp” bằng các sản phẩm bao bì màng mềm phức hợp đáp ứng với các tiêu chuẩn chất lượng Quốc tế. Chúng tôi mong muốn xây dựng hệ trục giá trị to lớn của doanh nghiệp của mình thông qua việc nâng cao xu thế cạnh tranh, năng lực trải nghiệm thương hiệu của bạn trên các sản phẩm bao bì!
Lịch sử thành lập
2019: Tăng vốn điều lệ thành 50 tỷ đồng.
2007: Xây dựng Nhà máy công suất lớn tại Dĩ An, Bình Dương. Chính thức lấy tên Công ty Cổ phần Bao bì Bình Minh. Công suất: 10 tấn sản phẩm/ngày.
2004: Thành lập Công ty Thịnh Dương, tiền thân của Công ty Cổ phần Bao bì Bình Minh.
01/2020: Khánh thành và chính thức vận hành Nhà máy 3, tổng công suất lên tới 35 tấn/ngày.
Review Bao Bì Bình Minh Group
Công việc dễ dàng, không có nhiều nhiệm vụ phải làm và chỉ cần lặp lại các hoạt động đóng bao bì sản phẩm, quản lý kỹ tính (gl)