Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Binh Thanh District, HCMC
<Job Responsibilities>
1. Sales & Client Management
• Identify and generate new business opportunities by targeting potential clients in need of online marketing services, e-commerce strategies, and integrated campaigns.
• Conduct client meetings to understand their business goals, pain points, and propose tailored solutions aligned with their marketing objectives.
• Together with strategic planner to develop compelling marketing proposals and presentations that effectively showcase the agency's services and expertise.
• Negotiate contracts and close deals to meet or exceed sales targets.
2. Consulting & Strategic Input:
• Provide strategic consultation to clients on how to leverage online marketing tools and activities such as:
- Digital Advertising: Google Ads, Social Media Ads (Facebook, Instagram, TikTok).
- Optimization and Operations: SEO, Content Marketing, Social Media Management, Email Marketing, E-Commerce Marketing.
- Analytics and Automation: Data Analytics, Marketing Automation, Influencer Marketing, Social listening, etc.
• Recommend and implement cross-channel marketing strategies, ensuring alignment between online and offline campaigns.
• Stay updated with the latest trends in digital marketing, e-commerce, and traditional marketing, providing insights to clients and internal teams.
3. Collaboration & Reporting
• Work closely with the Sales Planning Manager and Board of Directors (BOD) to ensure alignment with strategic direction, identify new clients, and successfully close deals.
• Build and maintain strong relationships with clients, ensuring high levels of satisfaction and repeat business.
• Prepare regular sales and pipeline reports, highlighting market trends, customer demands, and emerging opportunities.
• Submit weekly and monthly updates to the Manager and BOD, detailing market insights, sales performance, and recommendations for new strategies and budget planning.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree, major in Marketing, Communications, Business Administration, or a related field.
・Language: English - Business Level
・Experience:
- Having 3 - 5 years of sales experience in a marketing agency or digital marketing service provider.
- Proven track record of successfully selling marketing online services
・Other skills:
• Strong understanding of marketing online and digital marketing channels and how they integrate with offline campaigns.
• Excellent communication and presentation skills, with the ability to articulate complex solutions clearly.
• Skilled in consultative selling, capable of identifying client needs and matching them with appropriate services.
• Results-driven, with a focus on achieving and exceeding sales targets.
• Strong client relationship management skills, with the ability to build trust and long-term partnerships.
• Self-motivated and proactive, with excellent organizational and time management skills.
• Experience working to track and manage sales pipelines.
<Preferable Skill and Experience>
• Certifications in digital marketing, e-commerce, or related disciplines are a plus.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 25
- Lương: 23 Tr - 35 Tr VND
Ngày 28/12/2006, Ủy ban Chứng khoán Nhà nước cấp giấy phép hoạt động số 44/UBCK-GPHĐCK, theo đó, Công ty Cổ phần Chứng khoán ALPHA (APSC) đã trở thành một trong những thương hiệu tài chính đầu tiên đặt nền móng cho sự phát triển ngành chứng khoán tại Việt Nam. Trải qua những khó khăn, thách thức và thăng trầm trong hoạt động kinh doanh, năm 2021, Chứng khoán ALPHA được tái sinh trở lại với nhận diện thương hiệu mới và dáng vóc mới sau quá trình tái cấu trúc toàn diện Doanh nghiệp kể từ tháng 5/2020: Nâng cấp hạ tầng công nghệ hiện đại, đa dạng hóa sản phẩm dịch vụ…nhằm chinh phục mục tiêu TIÊN PHONG và hướng đến chinh phục tiêu chí về thương hiệu, chất lượng dịch vụ của Top công ty chứng khoán tiêu biểu tại thị trường Châu Á. Được thành lập và điều hành bởi những chuyên gia hàng đầu trong ngành Tài chính – Chứng khoán, cùng đội ngũ chuyên viên APSC được đào tạo bài bản, chuyên sâu, Chứng khoán ALPHA tự tin phát huy thế mạnh về con người và công nghệ, song hành cùng sự phát triển của ngành chứng khoán Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BH Tai Nạn, BH Thất Nghiệp , …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao : Bơi lội, bóng chuyền, bóng rổ, yoga,...
- Các chương trình vui chơi, giải trí cuối tuần.
- Sự kiện tiệc tổ chức vào các dịp kỷ niệm của công ty
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Ủy ban Chứng khoán Nhà nước cấp Giấy phép hoạt động kinh doanh chứng khoán cho công ty
- Năm 2020, Tái cấu trúc toàn diện. Ủy ban Chứng khoán Nhà nước cấp Giấy phép điều chỉnh Giấy phép thành lập và hoạt động công ty chứng khoán số 40/GPĐC-UBCK ngày 16/7/2020. thành lập văn phòng đại diện tại TP. Hồ Chí Minh. Vận hành Hệ thống phần mềm lõi giao dịch chứng khoán mới với đầy đủ, toàn diện các chức năng, tiện ích phục vụ đa dạng nhu cầu khách hàng
- Năm 2021, Cung cấp dịch vụ giao dịch trực tuyến. Chào bán hơn 11 triệu cổ phiếu. Tăng vốn điều lệ. Triển khai dịch vụ giao dịch ký quỹ. Bổ sung nghiệp vụ Tự doanh chứng khoán
- Năm 2022, Thành lập Chi nhánh tại Hải Phòng. Bổ sung nghiệp vụ Bảo lãnh phát hành chứng khoán
- Năm 2023, Thành lập chi nhánh Hồ Chí Minh, Nha Trang. Ủy ban Chứng khoán Nhà nước cấp giấy phép điều chỉnh giấy phép thành lập và hoạt động công ty chứng khoán