Mô tả công việc
Assist in the planning and execution of marketing activities, including advertising, media, PR, and promotions.
Implement and monitor marketing campaigns to ensure alignment with brand objectives and KPIs.
2. Content and Communication:
Develop and manage marketing content for various channels, including digital, print, and social media.
Coordinate with external agencies, social groups, KOL/ Influencers, Key stakeholders in Sports industry to support marketing initiatives and ensure consistency in brand messaging.
3. Market Analysis:
Conduct market research and analyze trends to provide insights and recommendations for marketing strategies.
Monitor competitor activities and consumer behavior to inform marketing tactics and adjustments.
4. Cross-Functional Coordination:
Collaborate with merchandising, operations, and online teams to support integrated marketing efforts and ensure alignment with business goals.
5. Reporting and Administration:
Track and report on campaign performance, including metrics and outcomes, to evaluate effectiveness and inform future strategies.
Assist in managing marketing budgets and ensuring cost-effective use of resources.
6. Process Support:
Ensure smooth execution of marketing processes and activities, providing administrative support as needed.
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
At least 1-3 years of relevant working experiences in Retail / Fashion / Cosmetics marketing preferably
Knowledge of marketing strategy and digital marketing tools.
Ability to manage multiple tasks and campaigns efficiently.
Strong communication skills, both written and verbal.
Understanding of market trends and consumer behavior in the sports or retail industry.
Ability to respond to market changes and support dynamic marketing efforts.
Proficiency in English
Competency: (Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
Technical: Proficiency in marketing execution and content management.
Operational: Ability to manage campaigns, budgets, and cross-functional tasks.
Managerial: Supportive skills to assist in team and project management.
Human & Cultural: Effective communication and adaptability in a fast-paced environment.
Quyền lợi được hưởng
Health checkup
Team building
Happy Birthday;
Review salary once a year;
International, professional and creative working environment with a team of friendly & young colleagues and respecting cultural diversity & difference.
Ngày 28/12/2006, Ủy ban Chứng khoán Nhà nước cấp giấy phép hoạt động số 44/UBCK-GPHĐCK, theo đó, Công ty Cổ phần Chứng khoán ALPHA (APSC) đã trở thành một trong những thương hiệu tài chính đầu tiên đặt nền móng cho sự phát triển ngành chứng khoán tại Việt Nam. Trải qua những khó khăn, thách thức và thăng trầm trong hoạt động kinh doanh, năm 2021, Chứng khoán ALPHA được tái sinh trở lại với nhận diện thương hiệu mới và dáng vóc mới sau quá trình tái cấu trúc toàn diện Doanh nghiệp kể từ tháng 5/2020: Nâng cấp hạ tầng công nghệ hiện đại, đa dạng hóa sản phẩm dịch vụ…nhằm chinh phục mục tiêu TIÊN PHONG và hướng đến chinh phục tiêu chí về thương hiệu, chất lượng dịch vụ của Top công ty chứng khoán tiêu biểu tại thị trường Châu Á. Được thành lập và điều hành bởi những chuyên gia hàng đầu trong ngành Tài chính – Chứng khoán, cùng đội ngũ chuyên viên APSC được đào tạo bài bản, chuyên sâu, Chứng khoán ALPHA tự tin phát huy thế mạnh về con người và công nghệ, song hành cùng sự phát triển của ngành chứng khoán Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BH Tai Nạn, BH Thất Nghiệp , …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao : Bơi lội, bóng chuyền, bóng rổ, yoga,...
- Các chương trình vui chơi, giải trí cuối tuần.
- Sự kiện tiệc tổ chức vào các dịp kỷ niệm của công ty
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Ủy ban Chứng khoán Nhà nước cấp Giấy phép hoạt động kinh doanh chứng khoán cho công ty
- Năm 2020, Tái cấu trúc toàn diện. Ủy ban Chứng khoán Nhà nước cấp Giấy phép điều chỉnh Giấy phép thành lập và hoạt động công ty chứng khoán số 40/GPĐC-UBCK ngày 16/7/2020. thành lập văn phòng đại diện tại TP. Hồ Chí Minh. Vận hành Hệ thống phần mềm lõi giao dịch chứng khoán mới với đầy đủ, toàn diện các chức năng, tiện ích phục vụ đa dạng nhu cầu khách hàng
- Năm 2021, Cung cấp dịch vụ giao dịch trực tuyến. Chào bán hơn 11 triệu cổ phiếu. Tăng vốn điều lệ. Triển khai dịch vụ giao dịch ký quỹ. Bổ sung nghiệp vụ Tự doanh chứng khoán
- Năm 2022, Thành lập Chi nhánh tại Hải Phòng. Bổ sung nghiệp vụ Bảo lãnh phát hành chứng khoán
- Năm 2023, Thành lập chi nhánh Hồ Chí Minh, Nha Trang. Ủy ban Chứng khoán Nhà nước cấp giấy phép điều chỉnh giấy phép thành lập và hoạt động công ty chứng khoán