Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần cơ điện HAECO là doanh nghiệp chuyên hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh sản xuất tủ bảng điện, máy biến áp , trạm kiosk… cho các dự án lớn, nhỏ. Kể từ khi thành lập đến nay, HAECO đã không ngừng lớn mạnh qua các dự án lớn đòi hỏi công nghệ cao, trình độ chuyên môn vững vàng, trải khắp các lĩnh vực như: Building, nhà máy, nhiệt điện, thủy điện, điện gió, mặt trời....
Đến nay, công ty đã thực hiện nhiều dự án lớn nhỏ rải khắp Bắc Trung Nam. Với nhà máy rộng hơn 12000 m2 cùng với các thiết bị nhập khẩu nguyên chiếc từ Nhật Bản và đội ngũ nhân lực lành nghề đầy kinh nghiệm, mỗi sản phẩm được tạo ra đều dựa trên những tiêu chuẩn nghiêm ngặt, được kiểm tra kỹ lưỡng trước khi xuất xưởng.
Công ty cổ phần cơ điện HAECO cam kết mang đến cho khách hàng sự hài lòng tối đa bằng các sản phẩm chất lượng cao, đúng tiến độ với giá thành hợp lý nhất.