Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Cập nhật 08/03/2025 22:04
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý
Purchasing Manager - Quản Lý Thu Mua
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Purchasing Administration

• Supervise, train and motivate Purchasing department employees

• Ensure that the department works closely with the Executive Chef and the Food & Beverage Director to purchase the highest quality products at the lowest prices

• Ensure that all purchase order requests are properly completed and approved

• Negotiate food prices, place required daily food orders and ensure prompt delivery

• Generate purchase orders on approval requisitions and obtain necessary authorization

• Obtain competitive price quotations and confirm purchase availabilities

• Provide the Financial Controller with a monthly summary of purchasing reports

• Coordinate regular inventories with storeroom personnel and department heads

• Coordinate capital project purchases with corporate purchasing and outside contractors

• Cultivate the sound supplier relationships

• Conduct regular quality control audits to ensure staff are performing their duties according to standard guidelines

• Conduct food supplier premise checks with the Chef before registering the supplier as a vendor to ensure supplier compliance with Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards

• Conduct surprise audit of receiving and storage areas from time to time to ensure that Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards are adhered to

Team Management

• Interview, select and recruit direct reports

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Prepare detailed induction programs for new employees

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Other Responsibilities

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & service charge
  • 12 annual leaves per year, 01 leave for your birthday
  • Working 9.5 hours per day, 5 days per week
  • Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
  • 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
  • Annual staff outing
  • Accor Training & Career Development
  • Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide
  • Develop your talent through Accor’s learning programs
  • Opportunity to grow within your property and across the world!
  • Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience:

• Diploma education

• Minimum 3 years of purchasing experience with at least 1 year at a supervisory level

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies:

• Good communication skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

• Self-motivated and energetic

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

For enquiries, email nhi.phamnguyenhai(a còng)accor.com (Ms. Nhi - T&C Coordinator) or minh.do(a còng)accor.com (Assistant T&C Manager)
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý
Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
74 Nguyễn Thị Thập, Phường Tân Hưng, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý mong muốn lan tỏa hương vị bữa cơm ấm như bếp nhà và trở thành hệ thống cơm niêu hàng đầu Việt Nam, Cơm Niêu Thiên Lý không ngừng mở rộng và tăng cường nhân sự.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia Bảo hiểm xã hội theo quy định 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • 18/01/2014: Thành lập mang tên là cơm niêu Singapore
  • 14/10/2018: Chính thức đổi tên thành cơm niêu Thiên Lý
  • 03/11/2020: Đã có 6 chi nhánh trãi dài khắp quận
  • Hiện Tại: Đã có 16 chi nhánh khắp quận ở HCM
  • Phát triễn trong 3 năm tới: 80 nhà hàng khắp tỉnh thành Việt Nam

Mission

  • Tầm nhìn: Xây dựng chuỗi hệ thống Thiên Lý đứng đầu với hàng trăm nhà hàng. Góp phần nâng tầm ẩm thực Việt Nam
  • Giá trị cốt lõi: Thiên Lý lan tỏa năng lượng tích cực, yêu thương , là nguồn cảm hứng để bạn tìm về với cảm xúc thông qua những món ăn và phụng sự cộng đồng.

CHÍNH TRỰC 

CHỦ ĐỘNG

QUAN TÂM

HIỆU QUẢ

CỐNG HIẾN

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo