Việc làm ECRM

Cập nhật 29/12/2024 05:32
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM
Office Admin
ECRM
39 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |,Hà Nội

Mô tả công việc

• Responsible for general office matters, including office operation, building management, parking issue and solve the inccured problem by permission of Office Lead;
• Daily control the hygiene services, which include cleaning and waste management;
• Office supplies: Order and manage to ensure the cost-effective provision of office supplies and internal services such as stationery, water, medicine, transportation booking without any lack and waste;
• Administrative services assistance for employees at every level;
• Support Delivery team in paperwork including printing, scanning;
• Work with the government agencies to handle administrative work including notarization, translation, legalization, certified copy, etc.
• Storage and track all contracts of suppliers including information update, term tracking, liquidation or renew status tracking, etc;
• Coordinate in organizing company events;
• Handle MISA process to comply with accountant requirement in purchasing (will be trained);
• Other tasks as assigned by line manager.

Yêu cầu công việc

• Strong proficiency in English.
• Have at least 01 year of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, careful, and have a can-do attitude.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is a plus.
• Familiar with office equipment including computers, scanners, printers, photocopy machine, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Proficiency in MS Office (especially MS Excel, MS Word, MS PowerPoint).

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
90% contribution of the gross salary to social insurance
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
Salary at 100% during the probationary period
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full work equipment will be provided
Xem thêm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 33 Nguyễn Trãi, Phường Khương Trung, Quận Thanh Xuân

Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia các BHSK, BHXH 
  • Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
  • Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Party
  • Team building

Lịch sử thành lập

  • Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.

Mission

  • Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.

Những nghề phổ biến tại ECRM

Bạn làm việc tại ECRM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ECRM

ECRM

Click để đánh giá