Việc làm ECRM

Cập nhật 29/12/2024 05:32
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM
Facilities Admin
ECRM
39 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/01/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Integrated Facilities Management

What this job involves:

Building great impressions and experience

You’ll be based in Vietnam Ho Chi Minh City offices. You will need to coordinate and provide major support in Reception Service, Office Cleanliness, Pantry food top up, Meeting room and event bookings for the client . As part of the FM Team, you are expected to have knowledge in FM ops and you must demonstrate high levels of tolerance to various work deadlines and fast-paced client environment. You should be able to provide above and beyond support to the stakeholders in the office and the team.

Keeping a well-oiled workplace

Together with the facilities management team, you’ll help ensure that maximum customer experience is provided to client stakeholders and external vendor partners. Staff and all parties should enjoy a safe and positive office experience. You’ll be trained to follow escalation and incident reporting procedures, and comply with the firm’s safety guidelines and strategies.

Your responsibilities also include, but are not limited to: booking meeting rooms; managing office supplies inventory; handling paperwork on maintenance-related activities; and updating the phone directory and company brochures. You’ll also be expected to assist the facilities management team in overseeing contractors on-site and finding vendors and services.

Sound like you? To apply, you need to be:

Knowledgeable and experienced

You should have at least 12 months of experience in a corporate environment, particularly in administration and VIP support within an operations environment. An experience in facilities, property management, hospitality or related field is ideal.

A positive thinker and strong communicator

Are you a confident, energetic and customer-oriented? Can you interact with stakeholders across all levels? A great match for this job would be someone who has a well-presented, approachable manner as well as superb written and spoken English communication skills.

Organizational and professional

You should know how to remain calm and professional, and maintain a proactive and positive attitude, especially in managing multiple operational matters under stressful situations. You must be able to manage conflicting priorities and apply holistic approaches for long-term solutions, while complying with the firm’s procedures and standards.

What we can do for you:

At JLL, we make sure that you become the best version of yourself by helping you realise your full potential in an entrepreneurial and inclusive work environment. We will empower your ambitions through our dedicated Total Rewards Program, competitive pay and benefits package.

Apply today!
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 33 Nguyễn Trãi, Phường Khương Trung, Quận Thanh Xuân

Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia các BHSK, BHXH 
  • Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
  • Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Party
  • Team building

Lịch sử thành lập

  • Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.

Mission

  • Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.

Những nghề phổ biến tại ECRM

Bạn làm việc tại ECRM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ECRM

ECRM

Click để đánh giá