Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Product Owner
ECRM
39 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
02/01/2025
Hạn nộp hồ sơ:
01/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
3 - 4 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
A. JOB DESCRIPTION
1. Designing Online Customer Journeys
- Develop and manage customer journeys on online channels based on deep insights into customer behaviors, preferences, and needs to create seamless, simple, and user-friendly experiences.
- Optimize transitions between offline and online experiences and vice versa.
- Research market trends, technology, and competitors’ digital products/services to propose innovative approaches for customer acquisition, sales, promotions, marketing activities, and customer care, creating unique "wow" moments for specific customer segments and personas.
2. Analyzing Customer Insights
- Study customer behavior, touchpoints, and experiences to develop suitable products, services, or features that align with their journey.
- Enrich customer personas and identify key segments to focus on for care and business exploitation.
- Combine data from various sources (OCB OMNI, CRM, Core, Cards, Customer Services, etc.) to understand customer needs, barriers, and growth opportunities.
3. Customer Journey and Feature Development
- Collaborate with IT teams and Product Owners to develop customer journeys on digital platforms, with a special focus on the core customer segments identified in section 2.
- Design and implement features that enhance the customer experience.
4. Managing Customer Segment Performance on Online Channels
- Oversee the business performance of targeted customer segments, regularly evaluating effectiveness based on customer feedback.
- Recommend measures to improve product quality and customer journeys.
5. Reporting and Reconciliation
- Report directly to the Digital Products Manager/Head.
- Work closely with the Product Development Manager/Digital Product Management Director to create customer journeys for key segments.
- Perform additional tasks as assigned by management.
B. JOB REQUIREMENTS
1. Education:
- Bachelor's degree in Finance, Banking, Economics, International Trade, or related fields.
2 .Experience:
- At least 3 years of relevant experience in the financial-banking-fintech industry.
3 .Technical Knowledge:
- Specialized knowledge in customer segmentation, banking, or fintech.
- Familiarity with customer journeys or digital banking products is an advantage.
- Basic understanding of customer segmentation, sales, and operational management.
- Knowledge of state laws and regulations from authorities like the State Bank of Vietnam (NHNN).
4. Technical Skills:
- Proficiency in Microsoft Office.
- Knowledge of other IT technologies (e.g., core banking, CRM, BPM, Data Warehousing) is a plus.
Khu vực
ECRM
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 33 Nguyễn Trãi, Phường Khương Trung, Quận Thanh Xuân
Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.
Mission
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.
Những nghề phổ biến tại ECRM
Bạn làm việc tại ECRM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ECRM
Click để đánh giá