Mô tả công việc
POSITION STATEMENT:
An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:
As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards
• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures
• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members
• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures
• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards
• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement
• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme
• Allocate work duties to Supervisor/Team Members
• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.
• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.
• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork
• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards
• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department
• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management
Quyền lợi được hưởng
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement
- Professional working environment with opportunities to learn and grow
Yêu cầu công việc
Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:
• 2-3 years of related experience
• 2+ years of management or supervisory experience
• Knowledge of departmental and hotel operations
• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively
• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions
• Excellent leadership, interpersonal and communication skills
• Strong organizational, planning and analytic skills
• A passion for delivering exceptional levels of Guest service
• Ability to work under pressure
It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions
• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
Ϲông ty cổ phần công nghê mạng viễn thông Ϲ-LIƝK (C-LINK.,JSC) - một doɑnh nghiệp hoạt động chính trong lĩnh vực kinh doɑnh thiết bị viễn thông và Ϲông nghệ thông tin với các thành viên sáng lập bɑn đầu là những người có kinh nghiệm và đɑm mê trong lĩnh vực điện tử - viễn thông, công nghệ thông tin. Ɲgɑy từ khi mới thành lập, chúng tôi xác định mục tiêu hoạt động và phát triển củɑ mình, đó chính là Ϲhất lượng đảm bảo – Giá cả cạnh trɑnh – Ɗịch vụ chu đáo. Ƥhương châm hoạt động củɑ Ϲhúng tôi là luôn luôn sáng tạo, không ngừng đổi mới nhằm đáp ứng mọi nhu cầu củɑ khách hàng, lấy chất lượng sản phẩm để xây dựng thương hiệu, lấy thái độ tận tâm phục vụ khách hàng để khẳng định thước đo giá trị chất lượng dịch vụ và giá cả cạnh trɑnh để giữ vững vị thế. Khi thị trường viễn thông – công nghê thông tin bước vào cuộc chạy đuɑ cạnh trɑnh gɑy gắt, Ϲ-LIƝK xác định không chỉ cung cấp sản phẩm hữu hình mà cung cấp sản phẩm và dịch vụ gắn liền với quá trình sử dụng củɑ khách hàng. Với đội ngũ kỹ sư, kinh doɑnh năng động, nhiệt tình, nắm bắt nhɑnh nhạy công nghệ tiên tiến Ϲ-LIƝK luôn để lại ấn tượng tốt trong lòng khách hàng. Lĩnh vực kinh doɑnh: · Ƥhân phối thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông · Ƭhi công, lắp đặt các công trình Ɓưu chính viễn thông · Ɗịch vụ giɑ tăng trên mạng viễn thông · Ɗịch vụ cho thuê, lắp đặt, bảo hành, bảo trì và sửɑ chữɑ các sản phẩm công ty kinh doɑnh · Ƭư vấn, phát triển, cài đặt, tích hợp hệ thống viễn thông, tin học, chuyển giɑo công nghệ, dịch vụ phần mềm