Việc làm IMEDIA

Cập nhật 22/08/2024 17:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ VÀ DỊCH VỤ IMEDIA
Club Lounge Manager - Front Office
IMEDIA
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 11/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Serves as the property Manager on Duty and oversees all property operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Represents property management in resolving any guest related situation. Manages the flow of questions and directs guests within the lobby. Serves as Guest Relations Manager and handles the tracking of service issues.

Leading Guest Services Teams

• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.

• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.

• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.

• Supervises and manages employees. Manages all day-to-day operations. Understands employee positions well enough to perform duties in employees' absence.

• Celebrates successes and publicly recognizes the contributions of team members.

• Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and ensures employees do the same within the team.

Ensuring Exceptional Customer Service

• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.

• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.

• Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.

• Serves as a leader in displaying outstanding hospitality skills.

• Sets a positive example for guest relations.

• Responds to and handles guest problems and complaints.

• Empowers employees to provide excellent customer service.

• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.

• Strives to improve service performance.

Implementing Projects and Policies

• Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.

• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPS) and support the Peer Review Process.

• Manages payroll administration.

Conducting Human Resource Activities

• Identifies the developmental needs of others and coaching, mentoring, or otherwise helping others to improve their knowledge or skills.

• Provides guidance and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance.

• Participates in employee progressive discipline procedures.

Additional Responsibilities

• Provides information to supervisors, co-workers, and subordinates by telephone, in written form, e-mail, or in person.

• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.

• Informs and/or updates the executives, the peers and the subordinates on relevant information in a timely manner.

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

· Competitive remuneration package

· Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.

· International and professional but friendly 5-star working environment.

· Delicious and nutritious meal at Hotel Associate restaurant.

· Uniform provided by Hotel.

· Attractive program with Preferential Prices for Employees.

· Food and Beverage discount at Hotel restaurant.

· Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law

· Accident 24/7 Insurance

· Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law

Yêu cầu công việc

Education and Experience

• High school diploma or GED; 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.

OR

• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.

Yêu cầu hồ sơ

How to apply: nộp qua Hotel Job
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
__
Địa điểm:
Tầng 5, tòa nhà 508 Trường Chinh, Phường Ngã Tư Sở

Công ty Cổ phần Công nghệ và Dịch vụ iMedia được thành lập vào tháng 03/2012 là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thương mại tổng hợp, cung cấp dịch vụ giá trị gia tăng trên nền tảng VIỄN THÔNG, THANH TOÁN TRỰC TUYẾN, E-LOGISTICS và CHUỖI BÁN LẺ THỰC PHẨM SẠCH. Với gần 10 năm trưởng thành và phát triển, iMedia hiện là một đơn vị hàng đầu cung cấp các sản phẩm, dịch vụ viễn thông, tiện ích hàng hóa số, quảng cáo số. Với phương châm “Chia sẻ, tạo niềm tin với khách hàng là sự ưu tiên hàng đầu”. ¡Media luôn hướng tới giá trị cốt lõi , không ngừng hoàn thiện, nâng cấp sản phẩm, đa dạng hóa dịch vụ nhằm xây dựng hệ sinh thái đa dạng cho tất cả các tập khách hàng.

Những nghề phổ biến tại IMEDIA

Bạn làm việc tại IMEDIA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IMEDIA

IMEDIA

Click để đánh giá