Mô tả công việc
• Undertaking front desk service duties.
• Administering check-in and check-outs.
• Assigning rooms and issuing keys.
• Delivering mail and messages.
• Processing guest payments and managing bills.
• Coordinating with porters, concierge, kitchen staff and housekeeping.
• Acting as a central source of information for guests during their stay.
• Processing food and beverage requests.
• Resolving problems and dealing with conflict or tension with disappointed guests.
• Coordinating third-party services such as tour guides, taxis, airport transfers and rental cars
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- Uniform and free laundry are available
- Training courses are provided by hotel and group
- Staff canteen meal
- Bus from Hanoi city to Resort daily
- Other benefits following Labour law
Yêu cầu công việc
- Good English skill
- Priority for the local candidate around Chuong My area
- Good Communication skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Hotel experience is preferred
- Experience in OPERA system is preferred
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Công nghệ và Dịch vụ iMedia được thành lập vào tháng 03/2012 là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thương mại tổng hợp, cung cấp dịch vụ giá trị gia tăng trên nền tảng VIỄN THÔNG, THANH TOÁN TRỰC TUYẾN, E-LOGISTICS và CHUỖI BÁN LẺ THỰC PHẨM SẠCH. Với gần 10 năm trưởng thành và phát triển, iMedia hiện là một đơn vị hàng đầu cung cấp các sản phẩm, dịch vụ viễn thông, tiện ích hàng hóa số, quảng cáo số. Với phương châm “Chia sẻ, tạo niềm tin với khách hàng là sự ưu tiên hàng đầu”. ¡Media luôn hướng tới giá trị cốt lõi , không ngừng hoàn thiện, nâng cấp sản phẩm, đa dạng hóa dịch vụ nhằm xây dựng hệ sinh thái đa dạng cho tất cả các tập khách hàng.