Việc làm IMEDIA

Cập nhật 22/08/2024 17:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ VÀ DỊCH VỤ IMEDIA
Khách sạn Sheraton Hà Nội Tuyển dụng Quản lý Bộ phận Lễ tân (Front desk Manager)
IMEDIA
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
1. Maintaining Guest Services and Front Desk Goals:
Manages day-to-day front office operations to ensure quality, and standards, and meet customer expectations.
Develops goals and plans to prioritize and accomplish the work.
Handles complaints, disputes, and conflicts to resolve issues.
Manages staffing levels to meet guest service, operational, and financial objectives.
Communicate with employees to align them with business objectives and recognize performance.
Understands the department's financial impact on the overall property.
2. Supporting Management of the Front Desk Team:
Utilizes interpersonal skills to lead, influence, and encourage the team.
Builds trust, respect, and cooperation among team members.
Serves as a role model and supervises all front office areas in the managers' absence.
3. Ensuring Exceptional Customer Service:
Provides exceptional customer service to drive satisfaction and retention.
Responds to and handle guest problems and complaints.
Empower employees to deliver excellent customer service.
Gathers customer feedback and focuses on continuous improvement.
4. Managing Projects and Policies:
Implements customer recognition/service programs and ensures adherence.
Trains staff and monitors adherence to credit policies and procedures.
Supervises daily front desk operations and ensures policy compliance.
5. Supporting Human Resource Activities:
Assists in employee development, coaching, and mentoring.
Addresses employee feedback and concerns.
Participates in the hiring and training of new employees.
Supports employee discipline procedures.At least 2 years of experience is required
Can start as soon as possible
Able to work full-time
Good communication skills in both Vietnamese and English
Commit to work for at least 03 monthsAttractive Salary
Open Career Path
60 days of full salary and social insurance coverage from the first day of work
Enjoy the high monthly service charge
Uniforms and meal provided throughout shift
Professional, safe, youthful, and supportive environment
Participate in training courses for international 5-star hotel standards
Opportunities to travel abroad and accumulate experience in the field
Periodic health check-ups, social insurance, and 24/7 accident insurance
Luxurious birthday parties with beautiful gifts
Team building activities and TakeCare culture
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
__
Địa điểm:
Tầng 5, tòa nhà 508 Trường Chinh, Phường Ngã Tư Sở

Công ty Cổ phần Công nghệ và Dịch vụ iMedia được thành lập vào tháng 03/2012 là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thương mại tổng hợp, cung cấp dịch vụ giá trị gia tăng trên nền tảng VIỄN THÔNG, THANH TOÁN TRỰC TUYẾN, E-LOGISTICS và CHUỖI BÁN LẺ THỰC PHẨM SẠCH. Với gần 10 năm trưởng thành và phát triển, iMedia hiện là một đơn vị hàng đầu cung cấp các sản phẩm, dịch vụ viễn thông, tiện ích hàng hóa số, quảng cáo số. Với phương châm “Chia sẻ, tạo niềm tin với khách hàng là sự ưu tiên hàng đầu”. ¡Media luôn hướng tới giá trị cốt lõi , không ngừng hoàn thiện, nâng cấp sản phẩm, đa dạng hóa dịch vụ nhằm xây dựng hệ sinh thái đa dạng cho tất cả các tập khách hàng.

Những nghề phổ biến tại IMEDIA

Bạn làm việc tại IMEDIA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IMEDIA

IMEDIA

Click để đánh giá