Mô tả công việc
• Assist guest with luggage/baggage.
• Answer bell stand phone within 3 rings by using proper phone etiquette.
• Responsible of delivering items required by the guest to guest room or other locations.
• Complete all required checklists per shift (e.g., daily checklist, valet list, check out log, etc.).
• Ensure timely delivery/retrieval of all luggage, packages, etc. either checked or left at bellstand.
• Being able to offer and arrange car rental, airline and train tickets, office services, beauty and barber services, baby sitting and arranging presents, repairs and shopping for the guests.
• Arrange and store luggage carts safely. Extreme care and proper loading habits for protection of guest property should be taken when carts are in use.
Yêu cầu công việc
- Experience in the same position.
- Basic English & Service mind
- Flexible working hour
Quyền lợi được hưởng
Service charge
Social Insurance
- Attractive remuneration package & 13th month salary
- Local and International training course
- 05 working days
02 day-off per week
- Duty meal & Uniform provided by hotel
- Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
- Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
- Associate Appreciation Week
Takecare culture
- Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
- Annual health check
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
- Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world.
Công ty Cổ phần Công nghệ và Dịch vụ iMedia được thành lập vào tháng 03/2012 là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thương mại tổng hợp, cung cấp dịch vụ giá trị gia tăng trên nền tảng VIỄN THÔNG, THANH TOÁN TRỰC TUYẾN, E-LOGISTICS và CHUỖI BÁN LẺ THỰC PHẨM SẠCH. Với gần 10 năm trưởng thành và phát triển, iMedia hiện là một đơn vị hàng đầu cung cấp các sản phẩm, dịch vụ viễn thông, tiện ích hàng hóa số, quảng cáo số. Với phương châm “Chia sẻ, tạo niềm tin với khách hàng là sự ưu tiên hàng đầu”. ¡Media luôn hướng tới giá trị cốt lõi , không ngừng hoàn thiện, nâng cấp sản phẩm, đa dạng hóa dịch vụ nhằm xây dựng hệ sinh thái đa dạng cho tất cả các tập khách hàng.