Mô tả công việc
Welcome guests/customers positively and implement administrative duties under best quality
- Welcome customers at the time they have just come.
- Understanding the customers’ requests and guide them to appropriate person / office.
- Ensure reception area is tidy with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures)
- Perform duties at telephone switchboard by transferring incoming call to appropriate person/office.
- Providing basic and accurate information of IVB to customers via phone/email.
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries to appropriate department
- Receive & deliver daily magazine, newspapers to the Board of Executives
- Assist secretary in any tasks as assigment
- Other duties shall be assigned by Section Head/Department Head.
Yêu cầu công việc
- Female with bright appearance, height from 1,6 m
- Good skills of communication, time management, problem solving
- Professional attitude, appearance and soft voice.
- Active, tidy, clean, honest and enthusiastic in work, team-working
- Microsoft Office skills.
- Experience: have experience in relevant position is a plus
- Language: Basic English or Madarin - Chinese
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Công ty Cổ phần Công nghệ và Dịch vụ iMedia được thành lập vào tháng 03/2012 là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thương mại tổng hợp, cung cấp dịch vụ giá trị gia tăng trên nền tảng VIỄN THÔNG, THANH TOÁN TRỰC TUYẾN, E-LOGISTICS và CHUỖI BÁN LẺ THỰC PHẨM SẠCH. Với gần 10 năm trưởng thành và phát triển, iMedia hiện là một đơn vị hàng đầu cung cấp các sản phẩm, dịch vụ viễn thông, tiện ích hàng hóa số, quảng cáo số. Với phương châm “Chia sẻ, tạo niềm tin với khách hàng là sự ưu tiên hàng đầu”. ¡Media luôn hướng tới giá trị cốt lõi , không ngừng hoàn thiện, nâng cấp sản phẩm, đa dạng hóa dịch vụ nhằm xây dựng hệ sinh thái đa dạng cho tất cả các tập khách hàng.