Mô tả công việc
Prepares sauces, soups and hot entrees for service and special functions ensuring that all stations are set for forecasted covers
Demonstrates recipe knowledge for all soups, sauces and entrees making suggestions to improve quality and eliminate waste
Assures that all kitchen personnel and servers are aware of specials, plate presentations and prices
Assist personnel in checking all coolers and storage areas for cleanliness, quantity and quality of food products and to assure proper plate presentation and requisitioning procedures are followed.
Prepares work checklist and organises workstations for each shift, maintaining high levels of productivity and sanitation at all times.
Consults with Supervisor regarding menus, controls the portioning and rotation of foods to contain food costs while maintaining the standards of Brand Hotels.
Meet and exceeds customer and employee expectations by providing Yes I Can! service and teamwork
Provides value added service to customers by doing whatever reasonable and possible to meet or exceed customer expectations
Communicates effectively with customers, co-workers and supervisors
Demonstrates teamwork by co-operating and assisting co-workers as needed
Handles difficult situations effectively
Meets Yes I Can! Service standards
Performs other duties as required to provide Yes I Can! service and teamwork
Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of, genuine hospitality and exceeding guest expectations
Gives personal attention, takes personal responsibility and uses teamwork when providing guest service
Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
Adheres to Hotel policies and procedures
Attends work on time as scheduled
Follows hotel grooming and dress standards
Minimise safety hazards by following all safety rules
Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position.
Maintains a favorable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment.
At all times projects a favorable image of the Hotel to the public.
Quyền lợi được hưởng
Discuss during interview
Yêu cầu công việc
- Knowledge of local health and safety regulations
- Culinary certificate, degree or equivalent experience
- 2 years progressive experience in high-volume kitchen
- Excellent oral and written communication skills
- Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee
- Ability to multitask and work well under pressure
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV về Hoteljob hoặc về email: recruitment.phuquoc.blu(a còng)radisson.com
Radisson Blu Resort Phu Quoc
Bai Dai Area, Ganh Dau, Phu Quoc, Kien Giang.
Công ty TCOTS - Cát Lái chuyên cung ứng thực phẩm cho các đơn vị bếp ăn của Cảng và Trường học..
Phục vụ các xuất ăn cho các đươn vị hoạt động trong Cảng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ phúc lợi (BHXH, CĐ, phép năm....) theo quy định chung của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch và lương tháng 13 theo hiệu quả Công ty.
Lịch sử thành lập
Tháng 12/2017 Thành lập công ty Cổ Phần cung ứng TCOTS Cát Lái tại TP.HCM từ tiền thân là công ty Greenfood với 10 năm hoạt động trong ngành thực phẩm an toàn
Mission
- Sứ mệnh:
Đối với khách hàng: Tân Cảng Catering lấy sức khỏe của khách hàng làm kim chỉ nam cho mọi hoạt động sản xuất – kinh doanh.
Đối với đối tác: Tân Cảng Catering xây dựng và giữ gìn mối quan hệ đoàn kết, ổn định, lâu dài và cùng có lợi trên cơ sở truyền thống kinh doanh đáng tin cậy, đảm bảo chất lượng hàng hóa và tôn trọng khách hàng.
Đối với nhân viên: Tân Cảng Catering chú trọng phát triển con người và định hướng trở thành một doanh nghiệp có môi trường làm việc khoa học, thân thiện và đảm bảo mọi nhân viên đều có cơ hội phát triển bằng thái độ làm việc và năng lực của chính mình.
- Tầm nhìn: Tân Cảng Catering phấn đấu trở thành công ty cung cấp thực phẩm an toàn,có uy tín hàng đầu tại Việt Nam.Chúng tôi tăng cường phát triển chuổi cả về chất và lượng, đi kèm với nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng và kiểm soát chặt chẽ chất lượng,nguồn gốc hàng hóa.Giữ vững uy tín thương hiệu, chất lượng sản phẩm, mở rộng sản xuất chiều rộng lẫn chiều sâu, mở rộng chủng loại sản phẩm với giá cả cạnh tranh.