CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC

Vũng Tàu
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC

Cập nhật 29/07/2024 16:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC
Advisor, Customer Value Management (40001641)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 15 - 16 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder is responsible for the PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).

Key Accountabilities (1)
Customer Value Management (CVM) for all Customer segments under the management of Division

  • PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).
  • Identify opportunities and gaps (GAPs) of different categories to come up with success metrics; plan and identify actions to be implemented through close coordination with the Business Analysis unit (BF - Finance) and the DA Division.
  • Coordinate with DA Divison in establishing the Next Best Offer (NBO) model and ensure timely implementation, the right interaction channel according to each target customer segment.
  • Manage target indicators/customer identification models for segments and sub-segments through making requirements for DA Division to implement.
  • Closely coordinate with BF unit to develop an effective customer management reporting system, campaign management, customer lifecycle value management based on customer relationships.

Key Accountabilities (2)
Organizational cultural work

  • Ensure management in Division under 3 principles: fairness, transparency and respect.
  • Be an example in building and strengthening corporate culture.
  • Participate in research, organizing the implementation of initiatives and projects to contribute to the implementation of the strategy of the Division
  • Provide expert guidance and coach, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.
  • Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.
  • Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).

Key Accountabilities (3)
Other Duties As Required/directed By The Direct Manager.

Key Relationships - Direct Manager
Head of Strategic Business Planning & Management

Key Relationships - Direct Reports
N/A

Key Relationships - Internal Stakeholders
Units of the Division, relevant TCB units

Key Relationships - External Stakeholders
TCB's customers and business partners

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.
  • Foreign Language (English): According to the Bank's regulations

Professional Experience

  • 15+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.
  • Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.
  • Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..
  • Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.
  • Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value
  • Experience in project management or E2E management according to the customer journey.
  • Experience and understanding of change management
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
52A, Đường Hùng Vương, Tổ 08 Khu Phố La Vân, Thị Trấn Ngãi Giao, Huyện Châu Đức, Tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam

Hoà cùng xu hướng phát triển tương lai, với khát vọng ứng dụng công nghệ sinh học vào ngành nông nghiệp, CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC đã được thành lập để tập trung vào việc cung cấp các dịch vụ, sản phẩm nông nghiệp an toàn và hiệu quả, vì một nền nông nghiệp sạch và bền vững.

Chính sách bảo hiểm

  • Được công ty đóng 100% tiền BHXH, BHTN.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch,
  • Party
  • teambuilding các kiểu cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • Công ty được thành lập năm 2017

Mission

  • “NUÔI CÂY LÀ NUÔI ĐẤT” – BioSacotec đang làm điều đó hằng ngày, để giúp cây trồng phát triển khoẻ mạnh và bền vững. Đó là nhiệm vụ cũng như sứ mệnh của chúng tôi! BioSacotec cung cấp đa dạng các sản phẩm – dịch vụ chất lượng cho nông nghiệp như phân hữu cơ vi sinh, phân vi sinh, chế phẩm sinh học, thuốc trừ sâu sinh học, xử lý phân chuồng tại các trang trại… nhằm cải tạo, nâng cao độ phì nhiêu cho đất, tăng khả năng kháng sâu bệnh cho cây, bảo vệ môi trường.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC

Click để đánh giá