ABOUT TIMO
Everybody dreams of being rich(er) and fears being poor. Timo supports you in achieving this dream. Financially, we support across the 5 functions of money: moving, managing, accessing, growing, and protecting your money.
Being rich however means more than just having a lot of money. Enjoying a rich life includes making money more fun and emotional by embedding banking services into your lifestyle and within your social circle to unlock a truly rich life.
WHAT YOU WILL BE DOING
- Field visit and meet customers to fulfill Customer Identity Verification process for Account Opening and Card Issuance.
- Manage customer portfolio and ensure delivery of high-quality products/services to clients and increase revenue for the company.
- Self-develop and implement action plans to improve company-client relationship.
- Collaborate with other departments or banking partners to ensure active implementation of client relationship objectives.
- Develop customer portfolio following the assigned target from company or line manager.
- Proceed all after sales service such as: Hand-over cards / PIN/ Documents to customers if all requirements are met.
- Instruct customers to use The Company’s digital channels and products.
- Answer simple enquiries of customers or escalate to higher support levels, if any.
- Arrange appointments for registered customers to meet RO for debit card receiving.
- Consult Timo Visa Credit card qualification criteria for customers to apply.
- Conduct survey campaigns to define customers’ satisfaction and comments, and advise customers on product features, technical instruction, and privilege programs (if any).
- Responsible for performing a full range of customer service-oriented telephone and other communication channels such as Facebook, Zalo…
- Ensure adherence to the defined operational process, AML & KYC guidelines, code of conduct & rules of The Company.
- Participate in developing processes and regulations related to assigned projects.
WHAT WE NEED FROM YOU
- Be careful, hard-working, trustworthy and disciplined.
- Has interpersonal skills.
- High sense of responsibility and service excellence.
- Be able to speak with clarity and precision in order to explain thoroughly to customers.
- Be able to work independently or collaborate with teams to solve diverse customer inquiries and issues.
- Has an appropriate appearance and courtesy manner.
- Be able to communicate in English is a plus.
- Have experience in the service sector (hotels, banking, insurance, finance).
- Be able to work in shift, including night and weekend.
- Be excited about working on a start-up project under high pressure and productivity achievement.
Hoà cùng xu hướng phát triển tương lai, với khát vọng ứng dụng công nghệ sinh học vào ngành nông nghiệp, CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CÔNG NGHỆ SẠCH BIOSACOTEC đã được thành lập để tập trung vào việc cung cấp các dịch vụ, sản phẩm nông nghiệp an toàn và hiệu quả, vì một nền nông nghiệp sạch và bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Được công ty đóng 100% tiền BHXH, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch,
- Party
- teambuilding các kiểu cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- “NUÔI CÂY LÀ NUÔI ĐẤT” – BioSacotec đang làm điều đó hằng ngày, để giúp cây trồng phát triển khoẻ mạnh và bền vững. Đó là nhiệm vụ cũng như sứ mệnh của chúng tôi! BioSacotec cung cấp đa dạng các sản phẩm – dịch vụ chất lượng cho nông nghiệp như phân hữu cơ vi sinh, phân vi sinh, chế phẩm sinh học, thuốc trừ sâu sinh học, xử lý phân chuồng tại các trang trại… nhằm cải tạo, nâng cao độ phì nhiêu cho đất, tăng khả năng kháng sâu bệnh cho cây, bảo vệ môi trường.