Additionally, the General Accountant is responsible for supervising other areas within the Finance Department under the direction of the Chief Accountant and Assistant Director of Finance, including payroll, accounts payable, and general cashiering in accordance with all related local and corporate policies and procedures.
The Accounting Officer structure may vary and responsibilities will be adapted as required.
Maintain harmonious and professional relationship with all departments and Home Office.
Assist Assistant Director of Finance with maintaining the effectiveness of internal controls to safeguard the assets and resources of the hotel.
Direct and supervise the efforts, quality, and timeliness of all aspects of payroll, accounts payable, and general cashiering or other areas as directed by the Assistant Director of Finance and Director of Finance
Assist with the development of the Finance Department staff to aid the future growth of the company.
Assist in other areas of the accounting office as needed.
Assist the Assistant Director of Finance in preparation of all budgets and forecasts.
Good understanding of Month-End Process, including but not limited to preparation of financial statements, accruals and journal entries, maintain reconciliations for all balance sheet accounts in established corporate formats and in accordance with generally accepted accounting principals.Bachelor's degree in Accounting or related field preferred
2-3 years experience in accounting or hospitality accounting
Require knowledge of and the ability to operate computer equipment and excellent Excel and Computer Skills. Sun and Opera Systems knowledge would be ideal and greatly valued
Ability to read, write and speak English
Able to collaborate effectivelyCompetitive salary and benefit package
Excellent Training and Development opportunity
Complimentary Accommodation of other Four Seasons Hotels and Resorts
Complimentary Dry Cleaning for Employee Uniforms
Complimentary Employee Meals
Complimentary Employee transportation from/to Danang city
Tại VINAHUD, chúng tôi tin tưởng rằng đội ngũ nhân sự với kiến thức, kinh nghiệm và niềm đam mê công việc sẽ là những yếu tố then chốt đưa đến thành công của công ty. Để đạt được điều này, chúng tôi triển khai những hành trình phát triển con người như một bước tiến quan trọng đối với kinh doanh. Do đó, VINAHUD tin tưởng rằng đội ngũ lãnh đạo và quản lý năng động và tài năng sẽ luôn tham gia mạnh mẽ vào quá trình hoạt động. Đội ngũ lãnh đạo của Công ty luôn được đào tạo từ những ngôi trường danh tiếng trong và ngoài nước. Đặc biệt, chúng tôi lấy con người làm trung tâm cho tất cả các hoạt động của mình, đề cao đức tính chủ động, đoàn kết, tương trợ và nỗ lực trở thành một trong các công ty có môi trường làm việc và trải nghiệm tuyệt vời nhất – nơi mọi người đều được tôn trọng và đối xử bình đẳng.