Việc làm ĐẦU TƯ & TMDV RICHTA HOUSE

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ & TMDV RICHTA HOUSE
Outlet Coverage & Routing Manager- Route to Consumer
ĐẦU TƯ & TMDV RICHTA HOUSE
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Map-out, analyze & update outlet universe to plan & optimize market coverage with multiple sales touchpoints across regions, channels & outlet tiers; own, manage & publish TC analysis ·
· Outlet mapping and TC database updated, maintained & reported through dashboards (incl. TC app, Commercial ONE)
· Market coverage plans articulated, quantified & aligned with regional Sales teams
· Analyze mkt. coverage headroom vs. growth potential & cost-to-serve to recommend adjustments & optimization
2. Analyze, plan and optimize routing for HVB salesforce and intermediaries, provide support to regional Sales & DD teams to align and manage routing with maps & visualized analytics
· Analyze, prepare, update, upload salesforce routes; set, track & dashboard KPIs.
· Work with DDT team to optimize existing / set new delivery routes for intermediaries
· Analyze, track & recommend improvement to intermediary delivery fulfillment KPIs
3. Analyze & optimize HVN sales touchpoint coverage, recommend adjustments for productivity gains.
· Analyze coverage & efficiency by sales touchpoint to identify productivity opportunities
· Set, track & dashboard time & motion KPIs for physical outlet visits.
· Identify "outlier" outlets for indirect coverage served only via telesales & sub-D
4. Manage data/system vendors and collaborate with D&T team for deployment of trade census projects.
· Design, manage & deliver trade census updates (incl. non-beer selling universe).
· Ensure utilization & improvement of TC app.• University graduate on Business Administration/Economics
• Experience in supporting salesforce / RTM management through data systems of min. 5 years (preferably in FMCG sector)
• Proven track-record in analytical role, working with time & motion analysis, optimizing market coverage & routing, omnichannel sales model, designing & leading RTM efficiency & productivity initiatives.
• Drives to win, able to distill and define objectives from broad directions, organize time & resources and motivate others towards achieving these objectives.
• Adapts well, overcomes obstacles & defines trade-off choices and alternative solutions if faced with barriers.
• Leads by accountability, focuses on tasks end-to-end, holds self & others accountable.
• Team-player knows how to generate support and manage cross- functionally without hierarchy, able to ask for help and recognize others' contributions.
• Connected to current news & developments, actively demonstrates knowledge of broad business, salesforce & RTM data systems and digital / software trends.
• Well-organized and dependable, manages well timelines and milestones, creates visibility on projects & deliverables, communicates risks early and proactively manages alignment between stakeholders.
• Native speaker / fluent in Vietnamese.
• At least upper intermediate in English.
• Understands and demonstrates practical knowledge of salesforce & RTM management.
• Understands and demonstrates practical knowledge of productivity analysis & improvement across salesforce & intermediaries.
• Understands basic stakeholder & project management.
• Strong analytical skills, sees & extracts insights from data early, connects data trends with in-market developments, able to formulate & quantify data-driven and future facing conclusions.
• Practical thinker, manages complexity by focusing on simple solution, compares alternatives before choice, able to sacrifice parts of perfect plan for a more efficient solution.
• Able to travel for work across Vietnam, incl. work outstation over weekly periods, and able to participate in market visits.
• Actively follows hobby(ies) outside work-related activitiesChăm sóc sức khoẻ
Private health insurance for employee and dependents
Nghỉ phép có lương
18 days of annual leave
Căn-tin
Canteen
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ & TMDV RICHTA HOUSE
ĐẦU TƯ & TMDV RICHTA HOUSE Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
14 Nguyễn Trác, Phường Hoà Thuận Tây, Quận Hải Châu, Thành phố Đà Nẵng, Việt Nam

Công ty cổ phần bất động sản Richta House luôn luôn nỗ lực trở thành một công ty chuyên kinh doanh bất động sản uy tín, chuyên nghiệp và thu hút nhất trên thị trường bất động sản trong và ngoài nước.Trải qua hơn 3 năm hình thành và phát triển, Công ty Cổ phần Đầu tư và Thương mại Dịch vụ Richta House, tự hào khi được trở thành lựa chọn đáng tin cậy của nhiều Chủ đầu tư và Khách hàng. Với dịch vụ tư vấn, đầu tư và phân phối các sản phẩm bất động sản từ các tập đoàn danh tiếng. Là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực đầu tư các dự án tại miền Trung. Chúng tôi luôn hướng tới sự phát triển mạnh mẽ, chuyên nghiệp và tiến bộ trong thời đại mới. Nhằm mang đến cho Khách hàng sự yên tâm đối với mỗi sản phẩm trước khi đầu tư.

Những nghề phổ biến tại ĐẦU TƯ & TMDV RICHTA HOUSE

Bạn làm việc tại ĐẦU TƯ & TMDV RICHTA HOUSE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ĐẦU TƯ & TMDV RICHTA HOUSE

ĐẦU TƯ & TMDV RICHTA HOUSE

Click để đánh giá