Mô tả công việc
- Create and maintain content (text & video) for social media platforms (Instagram, TikTok, Facebook) - 15-20 posts weekly
- Produce 3 blog posts per week
- Manage social media accounts and respond to client/user messages
- Develop content pillars aligned with branding guidelines
- Collaborate with Design team on visual content creation (social posts, displays, videos)
- Contribute creative ideas to marketing plans
- Create and delegate design briefs to graphic design team members
Yêu cầu công việc
- Strong verbal and written communication skills for effective marketing messaging
- Creative thinking abilities for innovative campaign development
- Excellent project management and organizational skills
- Strong attention to detail in all marketing materials
- Under 1 year experience required, fashion industry experience preferred
Quyền lợi được hưởng
- Monthly allowances (lunch, transportation, phone)
- Annual health check-up and self-improvement allowance
- Performance-based bonuses (holiday, Tet, revenue bonuses upon meeting KPIs)
- Full statutory benefits (social insurance, unemployment insurance, health insurance)
- Weekend offs (Saturday and Sunday)
- Modern office environment with complete equipment
- Company activities (travel, vacations, team building, birthday celebrations)
- Professional growth opportunities in the media industry
SGO LAND tự hào là đơn vị tiên phong phát triển hệ sinh thái bất động sản đồng bộ và khép kín đầu tiên tại Việt Nam với đầy đủ các loại hình hướng đến giải đáp tất cả các vấn đề liên quan đến toàn bộ đối tượng của ngành bất động sản. Luôn vững vàng với mục tiêu mang lại cho khách hàng những sản phẩm bất động sản tốt nhất bằng dịch vụ chuyên nghiệp nhất, thông qua đội ngũ nhân sự chất lượng và có kinh nghiệm cao, được đào tạo thực chiến bài bản.
Khởi sự bởi những lãnh đạo mang trong mình ý chí tiên phong, bản lĩnh và giàu kinh nghiệm, chỉ trong một thời gian ngắn sau khi thành lập, SGO Group đã tạo dựng được bệ đỡ vững chắc với gần 20 công ty thành viên hoạt động độc lập, mạng lưới chi nhánh phân bổ khắp cả nước, hơn 3000 CBNV được đào tạo chuyên nghiệp, bài bản và tận tâm với khách hàng.
Với chiến lược đi chậm mà chắc cùng tiềm lực tài chính vững mạnh, SGO Group khát vọng trở thành Tập đoàn kinh tế tư nhân hàng đầu Việt Nam vào năm 2035. Để thực hiện được mục tiêu lớn lao này, SGO Group luôn mong muốn được hợp tác, liên doanh, liên kết với các Quý đối tác có chung mục tiêu kiến tạo một Việt Nam thịnh vượng và hùng cường, nâng tầm vị thế của Việt Nam trên bản đồ kinh tế Thế giới.