Việc làm New Era Group

Cập nhật 27/11/2024 16:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Du Lịch New Era
Executive Lounge Supervisor
New Era Group
6 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

• Assist Food and Beverage Manager in planning for restaurant budget and review forecast on revenue and expenditure on monthly basic

• Analyze and submit month-end reports and identify deviation from business plan goals

• Participate in Department's management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the outlet

• Implement and maintain control measures to ensure that food & beverage costs of the Outlet, productivity, labour costs and operating supply costs for the outlet is in line with budget

Executive Lounge Operation

• Conduct departmental daily briefings to ensure that all pertinent information is well received by team members

• Supervise team members to ensure that all tasks assigned/required in the outlet are carried out on time and according to instruction and departmental standards

• Build a good relationship with guests or regular patrons. Try to remember individual patron's names and their preferences to extend a personalized service

• Handle guests' complaints and comments tactfully and efficiently

• Handle all administration work pertaining to cashier/bar operation requirement and company's policies

• Check the supply of equipment/stock level and ensure that there is no shortage of items which have impact on the operation and guests

• Check the outlet/back of the house cleanliness to ensure that it is in compliant with F&B sanitation and hygiene rules and regulations

• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features

• Ensure that health, safety and security procedures are in place in the outlet

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Perform proper handover and communication to the next shift

• Assist other food & beverage outlets with their operations during peak times or when required

Team Management

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members' appearance, attitude and degree of professionalism

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Quyền lợi được hưởng

1. Lương thưởng cạnh trạnh & tháng lương thứ 13

2. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần

3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc

4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới

5. BHXH theo Luật

6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience
  • Must possess at least Bachelor's Degree/ Post Graduate Diploma/Professional Degree in Food & Beverage Services Management or equivalent.

• Additional certification(s) in Food & Beverage will be an advantage

• Good reading, writing and oral proficiency in English language

• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

• Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity

• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

  • High degree of professionalism with sound human resources management and business acumen capabilities

• Preferably specialized in Food/Beverage/ Restaurant service or equivalent.

Competencies

• Strong leadership, interpersonal and training skills

• Good communication and customer contact skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

  • Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
  • 02835209999 (Ext: 4305)
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Du Lịch New Era
New Era Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 314-3, ngách 8/13 đường Huyền Kỳ, Phường Phú Lãm, Quận Hà Đông

New Era hướng tới mục tiêu xây dựng trải nghiệm & dịch vụ khách hàng cao cấp trong lĩnh vực nghỉ dưỡng hạng sang trong nước và quốc tế, khởi đầu bằng một tấm thẻ nghỉ dưỡng kết nối 9 điểm đến tiêu chuẩn 5* trải dài từ Bắc vào Nam.

Những nghề phổ biến tại New Era Group

Bạn làm việc tại New Era Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo New Era Group

New Era Group

Click để đánh giá