Mô tả công việc
- Areas of responsibilities include the protection and safety of property assets, employees, guests and property, accident and fire prevention and response.
- Ensures the continuous protection of guests, employees and hotel assets.
- Maintains logs, certifications and documents required by law and Standard Operating Procedures.
- Security officer training and coaching, practice emergency drills, fire safety, access control, crime prevention and detection, crime reporting and victim support, pool safety, manning operation.
- Responsible for the operation of all security system; reports system failures, faults and damages to the shift supervisor.
- Compliment the hotel’s guest service efforts in delivering superior service to all hotel guests, patrons and visitors.
Quyền lợi được hưởng
- 2 month probationary period, receive full salary & service fee bonus & participate in social insurance
- 05 working days according to regulations | 02 days off per week.
- PVI comprehensive health insurance.
- Uniforms and shift meals are provided by the Hotel| Free parking for motorbikes and cars.
- Rates for group employees are applied when using services at the hotel.
- Creative and friendly working environment.
- Domestic and international training courses.
- Vacation/annual leave | Periodic health examination.
- Career development opportunities at Sheraton hotel chain and Marriott International.
Yêu cầu công việc
- Can communicate well by English.
Yêu cầu hồ sơ
Sodoland được thành lập với sứ mệnh là Số 1 về môi giới Bất động sản: bao gồm bất động sản thổ cư, đầu tư, dự án,… chúng tôi chuyên mua bán nhà đất, ký gửi nhà đất, bán nhà riêng, nhà mặt phố, đầu tư xây dựng nhà, dự án,… tại các Quận, Huyện tại Hà Nội. Chúng tôi giúp đỡ hàng nghìn khách hàng, chủ nhà có nhu cầu mua và bán, xây dựng, đầu tư dự án Bất động sản, tạo tính thanh khoản cao.
Lực lượng nhân sự tại SODOland hiện tại được đào tạo bài bản theo quy trình, chuẩn văn hóa, làm trong sạch và minh bạch thị trường bất động sản.
SODOland với phương châm: “Chúng ta chỉ có duy nhất một ông chủ – Khách hàng”