Mô tả công việc
- Adhering to all Wyndham brand standards
- Devising and maintaining office systems, including data management and filing
- Arranging travel, visas and accommodation for the General Manager
- Arranging travel, visas and accommodation for the expatriate managers/ staffs
- Scheduling and updating passport, visa information or renewals, Work Permit renewals and other related legal documents for expatriate managers and staffs
-Being responsible for effective and proper translation from local managers to expatriate managers; disseminating information for the effective translation and prompt circulation of documents to ensure stipulations are complied
-Maintaining the General Manager’s schedule, booking meetings and appointments, screening calls and prioritizing daily tasks and responsibilities
- Being responsible for distributing meeting agendas, scheduling meetings and recording and transcribing meeting minutes; handling the General Manager’s personal and business correspondence, including emails and memos – as deemed necessary
- Handling and taking care of sustainability issues, charitable requests and corporate sponsorship queries; submitting a monthly report on sustainability to the General Manager
- Attending and recording minutes of meetings, overseeing the accurate translations and distribution of the same among necessary people
- Organizing and maintaining trace files of work that requires immediate supervision and action from General Manager; actively reminding General Manager of the activities and works to be done
- Organizing an inter – department meeting on behalf of the General Manager; extracting documents from all the Department Heads and compiling it in a file
- Performing other tasks assigned by superior
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary range
Yêu cầu công việc
- Graduating from college and higher
- Having degrees and certificates related to the profession
- Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort
- Being fluent in English; being able to using other language
- Being able to work independently under high pressure
- Being good at communicating,being agile, enthusiastic, careful
- Having good problems solving skills,arranging work and coordinating with colleagues well
Yêu cầu hồ sơ
- Email: hreacòngwyndhamgardencamranh.com
Phone: 0911 812 713
Lot D14b, Northern Cam Ranh Peninsula Tourist Area, Cam Hai Dong Commune, Cam Lam District, Khanh Hoa Province
Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng Phát triển Thương mại Kinh Đô (Kinh Do TCI) có trụ sở chính tại 93 Lò Đúc - Quận Hai Bà Trưng - Thành Phố Hà Nội. Là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực đầu tư, Kinh Do TCI hướng đến kinh doanh bất động sản, nhà ở,...
Với những kinh nghiệm vững chắc trong quá trình xây dựng và phát triển, ngày nay Kinh Do TCI đã đạt được những thành tựu lớn. Với năng lực sẵn có Kinh Do TCI đã tập trung đầu tư xây dựng dự án trung tâm thương mại, các khu liên hiệp văn phòng nhà ở cao cấp, tổ chức quản lý khai thác các khu chung cư, nhà cao tầng.
Kinh Do TCI phát triển dựa trên nền tảng uy tín và năng lực, với việc không ngừng hoàn thiện bộ máy con người với chất xám, trang thiết bị, cũng như tiềm lực tài chính. Kinh Do TCI luôn mong muốn cùng khách hàng hợp tác thành công trong các lĩnh vực xây dựng, thương mại, dịch vụ.
Đây cũng chính là những giá trị cơ bản về văn hoá, triết lý kinh doanh của Kinh Do TCI.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 1997: Công ty được thành lập
Mission