Việc làm BEAE

Cập nhật 11/12/2024 11:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ VÀ PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ BEAE VIỆT NAM
Senior Customer Success Specialist
BEAE 2.4★
10 đánh giá 20 việc làm 87 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company And Job Overview

We are seeking a dedicated and proactive Senior Customer Success Specialist to join our team. This role will primarily focus on managing customer inquiries, issues, and requests related to shipped-out and online orders for our US and UK markets. The ideal candidate will have strong communication skills, attention to detail, and a customer-centric attitude to ensure a seamless experience for our clients from order placement to delivery.

Job Responsibilities

Order Management:

  • Handle customer inquiries related to online and shipped-out orders, including checking address, shipping payment, tracking, order status, shipping status, shipping delays, and returns.
  • Process order adjustments or cancellations, when applicable, and ensure timely communication with customers regarding changes.
  • Assist customers in the US and UK markets by providing clear and accurate information regarding product availability, order status, and shipping policies.



Issue Resolution:

  • Address customer concerns or complaints related to damaged, missing, or delayed shipments.
  • Work closely with the warehouse and logistics teams to resolve shipping issues quickly and efficiently.
  • Provide solutions to customer inquiries, ensuring that all interactions are positive and aligned with company policies.



Customer Communication:

  • Respond to customer inquiries in a professional and friendly manner.
  • Maintain a high level of customer satisfaction by ensuring timely responses and proactive updates on order status and issues.



System Management:

  • Update and maintain accurate customer information, order details, and issue logs in the order management systems.
  • Ensure the informationn is up-to-date with the most recent order status and customer communications.



Collaboration:

  • Collaborate with the sales and warehouses to ensure a smooth order process and identify areas for improvement.
  • Provide feedback to the team on common customer concerns or challenges to help improve product offerings and processes.



Returns & Exchanges:

  • Coordinate with sales team to manage return and exchange requests, ensuring customers are guided through the process and that all necessary information is provided.
  • Work with the warehouses to ensure the timely processing of returned products.



Job Requirements

  • 5 years or more experience in customer service
  • Have experience working with US, UK or Europe based companies.
  • Proven experience in customer service, preferably in an e-commerce or retail environment
  • Familiarity with order management systems, CRM tools, and customer service software is a plus
  • Excellent English language – verbal and written
  • Excellent written and verbal communication skills, with a strong focus on customer empathy
  • Ability to handle multiple customer inquiries simultaneously while maintaining attention to detail.
  • Strong problem-solving abilities and ability to manage difficult situations with professionalism.
  • Strong time management and organizational skills, with the ability to prioritize tasks effectively.
  • Positive, team-oriented attitude and a willingness to collaborate across departments.



Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Beae Việt Nam là công ty công nghệ được thành lập từ năm 2020. Beae đang tập trung phát triển app Page Builder cho Shopify (beae.com) để xây dựng các landing page và store page cho các store Shopify. Trong 2 năm tới Beae đặt mục tiêu tạo 1 page builder app hành đầu và trở thành “App cần phải cài” trên Shopify.

Các dự án hiện tại và trước đây công ty đang phát triển là:

  • Shopify app: https://beae.com/ & https://layouthub.com/
  • Wordpress plugin: https://lumise.com/

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm
  • Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ VÀ PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ BEAE VIỆT NAM được thành lập năm 2020.

Mission

  • Và khi khách hàng hài lòng sử dụng sản phẩm của Beae điều đó cũng đồng nghĩa chúng ta đang mang lại giá trị cho khách hàng và cho công ty. Beae luôn mong muốn hướng tới "mối quan hệ đồng hành". Chúng ta cùng nhau đồng hành và nếu có thành quả thì chúng ta cùng nhau chia sẻ.


Review BEAE

2.4
10 review

18/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty tuyển được senior UIUX làm 1 tháng nghỉ 25 ngày, rồi nghỉ hẳn luôn. (RV)

04/11/2024
PHP Developer tại Hà Nội

Công ty đồng nghiệp ko tìn tưởng nhau (RV)

04/11/2024
PHP Developer tại Hà Nội

Công ty văn hóa không tốt (RV)

Những nghề phổ biến tại BEAE

Bạn làm việc tại BEAE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BEAE

BEAE

Click để đánh giá