Mô tả công việc
TASKS CLARIFYING
• Provides guests with assistance at the front desk during the check-in and check-out processes and throughout their stay.
• Greet guests, guide guests to check in, check out, and answer information related to the resort's products and services.
• Grasp information about customers' special requests to serve promptly. Keeps current on resort accommodations, services and area attractions.
• Stays current with developments in the Resort and Promote the Radisson Rewards Program and provide recognition and benefits to all present members.
• Responsible for checking and updating all information of guests who have checked in to the software and system.
• Responsible for checking and comparing information on room rates, room types, etc. between the guest's booking records and the system, correcting and reporting to superiors or related departments if detecting discrepancies.
• Responsible for coordinating with relevant departments to handle arising and requests of guests during the night shift.
• Responsible for checking the expenses incurred by the guests at the end of the day, comparing them with the management system software, storing the documents in the guest's file.
• Responsible for performing the "end" of the day on the management software.
• Perform check-in and prepare guest check-out the next day.
• Responsible for checking and sending relevant reports (revenue reports...).
• Adhering to credit control processes, processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
• Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
• Handling foreign currencies and rely on their exchange rates in order to provide foreign exchange services to guests.
• Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
• Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! Experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations.
• Attends any training programs as directed or requested.
• Perform other tasks as assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
• Working with an international corporation
• Highly competitive environment, many promotion opportunities
• Attractive service fee
• Gasoline support
• Accommodation support for employees living far away
Yêu cầu công việc
• Specialization: Hotel and restaurant management, accounting, service, ...
• Have at least 02 years of in the same position.
• Fluent English communication.
• Computer: Proficient in office computer.
• Other skills: communication, arrangement, presentation, problem solving, handling customer complaints.
• Characteristics: good health, honesty, enthusiasm, support, creativity in work, responsibility.
• Knowledge: Have good knowledge of basic resort, hotel and restaurant products and services.
Yêu cầu hồ sơ
Send CV / Or submit application at security gate
Phòng khám Da liễu Thẩm mỹ Maia&Maia được thành lập từ năm 2010, Phòng khám Da liễu Thẩm mỹ Maia&Maia trực thuộc Công ty cổ phần Dịch vụ Y tế Maia-Maia, cùng hệ thống Nhà thuốc Maia chuẩn GPP, chứng chỉ hành nghề dược số: 0080-17/CCHN-D-SYT-NA và Maia&Maia Spa – chuyên chăm sóc Da.
Phòng khám Maia&Maia đã được Sở Y tế TP Hà Nội cấp phép khám-chữa các bệnh về da và điều trị các bệnh lý bằng Laser, số chứng chỉ hành nghề: 3444/HNO-CCHN.
Quy tụ đội ngũ bác sỹ chuyên môn cao
Đội ngũ thạc sỹ – bác sĩ da liễu tại Phòng khám Maia&Maia đều có trên 12 năm kinh nghiệm trong chuyên ngành da liễu và từng làm việc tại các bệnh viện đầu ngành.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Với tiêu chí “Chăm sóc sức khỏe về da toàn diện”, các bác sỹ tại Maia&Maia luôn tận tâm, tư vấn đúng bệnh, đúng thuốc cho bệnh nhân cùng gia đình về nguyên nhân gây bệnh, cách chữa trị và phương pháp phòng ngừa. Tại Phòng khám Maia&Maia, quy trình thăm khám được tổ chức khoa học, nhanh chóng, tiết kiệm thời gian và chi phí tối đa cho khách hàng.
Review Dịch Vụ Y Tế Maia - Maia
Công ty tốt
Nơi tốt cho những ai muốn bắt đầu học!!!!!!
công ty này không rõ ràng về những việc cần làm thêm.