138 Trần Bình, Mỹ Đình 2, Nam Từ Liêm, Hà Nội
Mô tả công việc
1. Inspection & Reporting
- To constantly monitor and ensure service compliance of Rentokil Reporting Services.
- To undertake inspections for Rentokil Reporting Services which require regular inspection by a senior or technically competent person from the head office.
- To submit to the Line Managers, Client and other relevant parties suitable written reports after the said inspection; and to make appropriate recommendations in which the Company’s treatment expertise can be employed as part of the solution.
- To discuss in full with the Client, the results of all inspections carried out.
- To coordinate with sales in consulting pest control solution for new customers/projects.
2.Quality Assurance
- To assist the Line Managers in conducting Branch Service Audits, monitor the status of the Technician Performance Assessment (TPA) Scheme and to assist in any other programs whose sole purpose is to foster Quality work within the Pest Control Division.
3.Vietnam Authorized Product List (APL)
- To assist Line Managers in updating Vietnamese APL, coordinate requests on additions and removals from the list. Coordinate with Rentokil procurement department & external chemical suppliers on supporting documents.
- To audit and ensure compliance of product usage in all Pest Control branches.
4. Training
- To assist the Line Managers in the preparation of suitable technical training materials for the Pest Control Division.
- To assist the Line Managers in planning, scheduling and conduct of technical training in the Pest Control Division
Yêu cầu công việc
- Graduated from college and above, chemical or biological background or related.
- Have at least 01 experience year.
- Good working behavior.
- Be able to work independently and hard working in a multi task function.
- Have knowledge in pest and pesticide.
- Able to solve problems well.
- Skill of communication in English.
- Skill of Microsoft Office (word, excel, power point, auto cad etc.)Good health & willing to work over time (if any).
Quyền lợi được hưởng
- Healthcare & Accident Insurances coverage
- 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
- Global working environment
- Career path development opportunities
Công ty Cổ phần Dược Phẩm SaVi (SaVipharm) được thành lập vào tháng 8/2005 bởi thầy thuốc ưu tú – Dược Sĩ Chuyên Khoa II Trần Tựu (nguyên Tổng Giám Đốc Tổng Công ty Dược Việt Nam).
Công ty hoạt động trên 3 lĩnh vực chính gồm:
• Sản xuất thuốc và các sản phẩm gần thuốc.
• Tồn trữ và phân phối thuốc.
• Nghiên cứu phát triển và đào tạo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Bóng rổ
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM SAVI được thành lập năm 2005.
Mission
-
Công ty cổ phần dược phẩm SaVi không ngừng xây dựng, hoàn thiện chiến lược phát triển phấn đấu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất dược phẩm.Nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi, là tài sản quý giá, là chìa khóa thành công của doanh nghiệp, chính vì vậy chủ trương xây dựng chính sách nhân sự tại công ty SaVipharm luôn được Ban lãnh đạo công ty quan tâm. Chính sách nhân sự được thể hiện đồng bộ từ Tuyển dụng, Đào tạo – Phát triển, Lương - Thưởng - Phúc lợi đến các chế độ đãi ngộ, môi trường làm việc và văn hóa doanh nghiệp, với mục đích giữ chân lao động giỏi, thu hút nhân tài, tạo điều kiện cho CBCNV có môi trường làm việc tốt nhất, phát triển nghề nghiệp và gắn bó lâu dài với công ty.