1. Human Resources management:
- Check and ensure recruitment of store run smoothly.
- Complete report timely.
2. Cost and equipment management:
- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month.
- Find the cause if there is a cost related problem.
- Find solutions to use reasonable costs.
- Keep track of licenses and certificates so they don't expire.
- Timely grasp the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine.
- Ensure safe facilities for customers and employee.
- Prepare stationary & support monthly stock take and bio-yearly stock take as the company rules.
3. Accounting management:
- Make sure the store's accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management.
- Control the collection of COD, deposit, excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen.
- Complete report timely.
4. Manpower management:
- Plan manpower schedule.Ensure sufficient manpower during of operation and get work performance.
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff's performance.
- Take part in recruitment & selection activities for Division's staffing.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote team work spirit.
- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.
5. Other tasks:
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work .
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.Yêu Cầu Công Việc
- University degree
- At least 03 years related experience in related to merchandise manegement and 01 year experience in managing a team
- Able to work under high presure
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks
- Abilities to use Computer, Office programs and Database
- Leadership
- Good command of English
- Be able to work at shift & on Public holidaysLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công ty Cổ phần F5 Fruit shop Retail (tiền thân là Công ty TNHH Xuất nhập khẩu Thương mại An Minh) tọa lạc tại số 2 đường Cổ Linh, phường Long Biên, quận Long Biên, thành phố Hà Nội. Trong suốt quá trình hình thành và phát triển, Công ty luôn luôn khẳng định vị thế của một doanh nghiệp chuyên nhập khẩu các loại trái cây cao cấp từ các nước trên thế giới với tôn chỉ “Mang đến cho khách hàng không chỉ là những sản phẩm trái cây an toàn, chất lượng cao, mà kèm theo đó là những dịch vụ tiện ích thân thiện”. Công ty đang từng bước phát triển và chiếm được lòng tin của người tiêu dùng Việt Nam. Hiện tại, Công ty có hệ thống 44 Cửa hàng mang thương hiệu F5 Fruit Shop được phân bổ rộng khắp trên địa bàn Hà Nội và Hồ Chí Minh nhằm phục vụ tốt nhất nhu cầu cho mọi Khách hàng. F5 Fruit shop mục tiêu trở thành đơn vị hàng đầu trong bán lẻ trái cây nhập khẩu ở Việt Nam. Với nền tảng hơn 10 năm trong nhập khẩu và phân phối trái cây nhập khẩu, đầy đủ nguồn lực về tài chính, kinh nghiệm, nguồn hàng… Để thực hiện mục tiêu F5 Fruit shop cần tìm nhân tài đứng đầu trong các vị trí nòng cốt của Công ty.