Act as a trusted consultant to our clients and implementation partners;
Formulates and defines project scope and objectives through research and fact-finding combined with an understanding of applicable business systems and industry requirements;
Gather define and prioritize requirements of the project in close collaboration with the client; come up with the optimal solution for the product;
Includes analysis of business and user needs, documentation of requirements, and translation into proper system requirement specifications;
Define features and product enhancements that meet business objectives and problems that target users are faced with;
Perform business process gap analysis and manage requirement change;
Support the engineering team throughout the delivery process to iron out ambiguity or complexity;
Create flow diagrams to get to grips with process issues, bottlenecks and guide other team members in their understanding of the subject matter;
Participate in all Agile/Scrum activities company-wide and contribute ideas for continuous improvement.University education and degree (preferably business or IT related);
Have at least 3 years of experience as a Software Analyst or Business Analyst for Based Software Solutions, at least 2 years in a client facing position;
Knowledge of wire-frame prototype designing;
Knowledge of agile development and sprint methodology;
Extremely detail oriented, logic mindset and systematic thinking;
Good at problem analyzing, problem solving skills;
Strong teamwork skills, particularly in an Agile/Scrum environment
Excellent verbal and written communication skills in English;
Good listening and interviewing skills to understand a customer's business environment and processes;
Japanese skills and experience in the Human Resource Management, Payroll and Time Attendance domains are a big plus.Salary: Up to 30M;
Probation salary is 100% of official salary;
13th-month salary and performance review twice a year;
Project bonus twice a year;
Bonus for special occasions each year (Labor Day, National Day, Solar New Year, Lunar New Year);
Enjoy company summer trip and other team building activities held monthly and quarterly;
IT Certificate allowance as regulated;
Social, health and unemployment Insurance following Government policy;
BIC Care Health Insurance;
Professional, creative and dynamic working environment;
Working days from Monday to Friday, with flexible check-in time.
Global Enterprise Mobility (GEM) được ghi nhận vì những đóng góp nổi bật cho ngành CNTT tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập vào năm 2014, GEM đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau. Định hướng chất lượng và hướng đến nhu cầu, các giải pháp và dịch vụ của GEM tận dụng tiềm năng của công nghệ kỹ thuật số, cho phép khách hàng đạt được thành công trong kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH đầy đủ
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe CMC theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Sự kiện thể thao, nghệ thuật (câu lạc bộ, ngày gia đình…)
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Kể từ khi thành lập vào năm 2014, chúng tôi đã mở rộng trên toàn cầu và phục vụ khách hàng từ Hàn Quốc, Nhật Bản, Singapore, Úc, Mỹ và EU trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau.
Mission
Tạo ra dịch vụ đạt chuẩn quốc tế, hiện diện trên toàn cầu. Chúng tôi tập trung vào việc liên tục đổi mới các giá trị cốt lõi về chất lượng nguồn nhân lực, quy trình làm việc-vận hành thuần thục, tương tác đa chiều, chất lượng bảo mật tiêu chuẩn toàn cầu cao và cơ sở hạ tầng CNTT tiên tiến, cập nhật.
Review GEM
Nơi làm việc vui vẻ, thoải mái, cần kĩ càng trong mọi khâu làm việc. (id)
Phù hợp với sinh viên mới ra trường, có mỗi điều lương đầu vào quá thấp. (rw)
Công ty mọi thứ thì ok duy chỉ có vụ lương lậu khá thấp so với mặt bằng chung. (rw)