Việc làm HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
Accountant
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 6th Floor, Tower 6, The Vista, 628C Hanoi Highway, An Phu Ward, District 2, Ho Chi Minh City

Mô tả công việc

What will you do:
As a Project Accountant you work alongside Project controller, project managers to contribute, influence, and mitigate risks of projects. We are looking for a Project Accountant working in Ho Chi Minh office with key duties & responsibilities as follows:
Project Accountant (PA) tasks:
• Handle invoice cycle (e-invoicing), including GL booking
• Follow up on invoices payment, including GL booking for invoice payment received
• Handle project administration
• Coordinate/optimize invoice processes
• Monitor lead to close process / quality of project administration (using Tableau)
• Monitor & support embedding Drive to Win system
• Support project management
• Handle project accounting quality & compliance assurance
• Manage project hygiene meetings / monitor project alerts
• Support/challenge project management on project accounting matters
• Be proactive WIP review / debt collection
General Accounting/ Taxation:
• Prepare month tax return: VAT, WHT (when requested)
• Support during yearend tax finalization
• Support during Tax audit, internal/ external audit
• Other tasks as required.

Yêu cầu công việc

What you bring:
As a PA, you should have:
• Relevant Bachelor/MSc Economics or Management accounting degree
• 2- 3 years of relevant work experience
• Strong English, verbal and written communication skills required
• Knowledge in book keeping, taxation, and accounting & finance principles
What we offer you:
You will work together with smart, like-minded colleagues on challenging projects. It is a diverse and growing team of enthusiast colleagues that want to make a positive impact. Besides that, we also offer you:
• Competitive salary and allowance
• Annual salary review; Profit sharing/ bonus if any
• 13th month bonus
• Health insurance for staff and family members (your husband/ wife and your children if any)
• Accident Insurance for the employee only
• Opportunities for self-development through multi-online courses
• A positive and professional working environment where you can work with experts across disciplines
Are you our new colleague?
If you are interested in this role, please kindly submit your English CV via the 'Apply' button.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
13th month bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Health insurance for staff and family members (your husband/ wife and your children if any), Accident Insurance
Nghỉ phép có lương
Annual salary review; Profit sharing/ bonus if any
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
117-119 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3

Công ty CP Hỗ trợ Doanh nghiệp Thông Minh – eSmart – là công ty chuyên hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cho thuê văn phòng làm việc từ xa, văn phòng cao ốc, văn phòng trọn gói; tư vấn luật, tư vấn báo cáo thuế…

Mục tiêu phát triển: Dành cơ hội cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ những giải pháp đầu tư tiết kiệm chi phí và xây dựng hoạt động ban đầu hiệu quả.

Chúng tôi hiện đang hoạt động trên 2 trụ sở chính tại quận 1 và quận 3 ngay trung tâm thành phố Hồ Chí Minh. Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm luôn hỗ trợ khách hàng ngay từ giai đoạn tư vấn cho đến hậu mãi sau dịch vụ, chúng tôi đều quan tâm đến sự hài lòng của khách hàng

Những nghề phổ biến tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Bạn làm việc tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Click để đánh giá