Việc làm HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Cập nhật 16/08/2024 09:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
Kế Toán Tổng Hợp (Từ 1 Năm
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 08/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- tòa IPH, 241 Xuân Thủy, phường Dịch Vọng Hậu, quận Cầu Giấy, HN

Mô tả công việc

This position is for Mirai Studio, a new game company spun off from Icetea Labs. Mirai Studio is a young startup but has created potential products and is well-received by customers in the market.Over the past two years we have grown, developing and independently publishingmore than 60 gamesspanning various sub-genres.

We are confident to bring you the ideal career development environment. If you are a candidate with a passion for game development, apply and become a member of Mirai Studio!

  • Partner Reconciliation:Conduct accurate and timely reconciliation of transactions with partners, including revenue sharing and expense reimbursement.
  • Payroll and Compensation:Calculate and process payroll for all employees, ensuring accurate and timely payments. Manage employee benefits and bonuses.
  • Cash Management:Maintain and manage company cash flow, including receiving payments, issuing checks, and managing bank accounts.
  • Financial Reporting:Prepare monthly Profit and Loss (PnL) statements, analyze key financial metrics, and identify trends and areas for improvement.
  • GA Top-up Requests:Prepare and submit requests for top-up funds on Google Analytics.
  • Other Duties:As assigned by the CEO.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in Accounting or related field.
  • Minimum 1 year of experience in a similar role, preferably in the gaming or technology industry.
  • Strong knowledge of accounting principles and practices.
  • Proficiency in using accounting software and spreadsheets (e.g., Microsoft Excel, Misa).
  • Excellent analytical and problem-solving skills.
  • Detail-oriented and highly organized.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Ability to work under pressure and meet deadlines.
  • English Reading Comprehension is a must.

Quyền lợi được hưởng

Salary & benefits:

  • Salary: Negotiate
  • Probationary 100% salary. Review salary every year and increase salary as soon as you have excellent performance
  • Fixed bonus 13 months salary and bonus for business performance according to profit sharing policy (total income can be up to 15 - 20 months salary).
  • New Year bonuses, birthdays, gifts on holidays, mid-autumn festivals, and special occasions (Children's New Year, March 8th, October 20th ...)
  • Fully enjoy the insurance regimes and holidays in accordance with the company's regulations and current laws.
  • Mode of visiting sick, surgery, filial piety for employees and employees' families.
  • Annual health check (can be registered with relatives at a preferential cost)
  • PTI premium health insurance package with a total limit of up to 270M/year (purchased together with relatives at a preferential price).
  • Travel, team building at least 2 times/year, happy hour every Wednesday.
  • Modern machinery and working equipment.

Work environment:

  • Working in a professional working environment.
  • Working in a Grade A office with full facilities.
  • The working environment is open and comfortable to contribute ideas.
  • Join unlimited entertainment, sports, esports, board games, and parties.
  • Working time: Monday to Friday (9:00 AM – 6:00 PM); Lunch time: 12:00 AM – 1:00 PM.
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
117-119 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3

Công ty CP Hỗ trợ Doanh nghiệp Thông Minh – eSmart – là công ty chuyên hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cho thuê văn phòng làm việc từ xa, văn phòng cao ốc, văn phòng trọn gói; tư vấn luật, tư vấn báo cáo thuế…

Mục tiêu phát triển: Dành cơ hội cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ những giải pháp đầu tư tiết kiệm chi phí và xây dựng hoạt động ban đầu hiệu quả.

Chúng tôi hiện đang hoạt động trên 2 trụ sở chính tại quận 1 và quận 3 ngay trung tâm thành phố Hồ Chí Minh. Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm luôn hỗ trợ khách hàng ngay từ giai đoạn tư vấn cho đến hậu mãi sau dịch vụ, chúng tôi đều quan tâm đến sự hài lòng của khách hàng

Những nghề phổ biến tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Bạn làm việc tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Click để đánh giá