Việc làm HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Cập nhật 16/08/2024 09:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
General Accountant
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

MAIN DUTIES


  • Update the balance of the company's bank accounts every day.
  • Perform transactions arising at the bank such as making payment orders, withdrawing checks, and depositing money into accounts.


Monitor debts and supplier payments:


  • Monitor customer payment status, compare with original documents, and prepare accounts receivable.
  • Monitor the company's outstanding debts with partners and report to leaders on debts that need to be paid on time.
  • Summary of VAT invoices:
  • Check the validity and accuracy of documents.
  • Archive by project.


Prepare reports:


  • Prepare monthly income and expenditure reports for superiors.
  • Prepare reports on receivables and payables to have a payment plan.
  • Prepare receipts and expenditures and match revenues and expenditures according to original documents.
  • Check the amount of money received or spent to perform the task of importing and exporting the cash fund.


  • Other tasks as requested by BOD


MUST - HAVE


  • Certificate of training in chief accountant’s techniques


  • + 3 years of working experience in accounting


  • Good knowledge of accounting, tax and labor regulations and laws


  • Familiar with accounting systems such as MISA


  • Master’s Degree in Accounting, Finance, or related fields


  • Meticulous in work and capable of resolving issues accurately and efficiently.


  • Effective communication with colleagues and external partners.


  • Profound understanding of accounting and tax processes, with the ability to handle financial and internal reports accurately and comprehensively.


  • Year-end financial statements.

  • Quarterly and annual tax reports.


NICE - TO - HAVE 


  • Support team members and active in work 
  • Event Environment is a plus


Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
117-119 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3

Công ty CP Hỗ trợ Doanh nghiệp Thông Minh – eSmart – là công ty chuyên hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cho thuê văn phòng làm việc từ xa, văn phòng cao ốc, văn phòng trọn gói; tư vấn luật, tư vấn báo cáo thuế…

Mục tiêu phát triển: Dành cơ hội cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ những giải pháp đầu tư tiết kiệm chi phí và xây dựng hoạt động ban đầu hiệu quả.

Chúng tôi hiện đang hoạt động trên 2 trụ sở chính tại quận 1 và quận 3 ngay trung tâm thành phố Hồ Chí Minh. Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm luôn hỗ trợ khách hàng ngay từ giai đoạn tư vấn cho đến hậu mãi sau dịch vụ, chúng tôi đều quan tâm đến sự hài lòng của khách hàng

Những nghề phổ biến tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Bạn làm việc tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Click để đánh giá