Việc làm HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Cập nhật 16/08/2024 09:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
Kế Toán Tổng Hợp/General Accouting (Lương +Thưởng Lên Đến 20 Triệu) -Đi Làm Ngay
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Trên 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
-Record data to accounting systems timely & correctly
-In charge of all payments process, including AP transaction
-Perform the processing and recording of accounts payable transactions and ensure that all invoices are paid accurately and in accordance with Finance policies and procedures
-Cash and bank reconciliation, check cash flow correctly and sufficiently
-Manage the processing of cash receipts, recording of revenue and receivable and work closely with the Supervisor to ensure that revenues and receivables in the system are recorded timely and accurately.
-Perform the processing of expense allocations, monthly accruals, amortization of prepaid expenses, fixed assets depreciation and recording of adjusting and reclassification journal entries.
-Calculate salary and KPI for all staffs
-Manage the stock daily to ensure matching of data between warehouse and software
-Build and test the internal system
-Follow delivery status orders, trace and track orders, Make sure they send the correct orders to the customer
-Prepare tax report (VAT, WHT, CIT...) and other regulatory statistics reports
-Prepare monthly financial reports, quarterly reviews, etc.
-Work with Tax authority, Auditing Company, Parent company if necessary. Other assigned ad-hoc duties when required-Female 1990-1999 , graduated majoring in accounting, auditing, finance at university level or higher;
-Requires at least 03 year of experience in a similar position
-Strong English language skills (or Chinese is an advantage)
-Experience with accounting system, strong computer skills (Microsoft Office)
-Careful, meticulous, diligent, honest, good communication.-Income: Fixed salary: 15.000.000 - 18.000.000 (negotiable salary) + work efficiency bonus. (Average 18-20 million/month)
-Official employees receive 14 days of paid leave; Bonuses on holidays and Lunar; Enjoy social insurance, health insurance... according to general regulations of the State.
-Traveling, teambuilding 2-3 times/year,...
-Some other special incentives
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
117-119 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3

Công ty CP Hỗ trợ Doanh nghiệp Thông Minh – eSmart – là công ty chuyên hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cho thuê văn phòng làm việc từ xa, văn phòng cao ốc, văn phòng trọn gói; tư vấn luật, tư vấn báo cáo thuế…

Mục tiêu phát triển: Dành cơ hội cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ những giải pháp đầu tư tiết kiệm chi phí và xây dựng hoạt động ban đầu hiệu quả.

Chúng tôi hiện đang hoạt động trên 2 trụ sở chính tại quận 1 và quận 3 ngay trung tâm thành phố Hồ Chí Minh. Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm luôn hỗ trợ khách hàng ngay từ giai đoạn tư vấn cho đến hậu mãi sau dịch vụ, chúng tôi đều quan tâm đến sự hài lòng của khách hàng

Những nghề phổ biến tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Bạn làm việc tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Click để đánh giá