Việc làm HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Cập nhật 16/08/2024 09:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
General Ledger Accountant
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Responsible for all reconciliations before locking the period, including bank reconciliations, Accruals, Prepaids, intercompany & other accounts.
  • Responsible for reclassifying and adjusting specific accounts and completing related reports on time.
  • Responsible for meeting local finance compliance requirements.
  • Responsible for the budget preparation and analysis of expense variance.
  • Responsible for the bank payment authorization and any communication with local bank or suppliers.
  • Collaborate with the local tax firm to prepare and submit corporate income tax work on time.
  • Responsible for generating BS and P&L at the end of the month, assisting supervisors in the analysis of the statements.
  • Support auditing requests.
  • Familiar with Vietnamese tax and accounting policy.
  • Ad-hoc projects assigned by the supervisor.

Requirements

  • Bachelor and above degree in accounting or related majors, 5 years work experience or higher is preferred.
  • Solid accounting knowledge, familiar with the accounting process, CPA is required.
  • Strong communication and coordination skills, a high degree of team spirit, executive learning ability.
  • Be with great sense of responsibility and professional ethics, work with dedication and integrity within a professional environment, be able to work under certain pressure.
  • Highly proficient in spoken and written English.
  • Skilled use of finance and Microsoft apps.
  • NetSuite/ERP experience is a plus.
  • Big 4 public accounting preferred.
  • Having a Vietnamese chief accountant certificate is an advantage.
  • Work experiences in multinational companies preferred

Work Location

4F Artemis, No 3 Le Trong Tan, Thanh Xuan, Hanoi

Benefits

  • 5-day workweek with weekends off
  • Dynamic, professional environment with career growth opportunities
  • Social, medical, and unemployment insurance based on actual salary
  • Performance and salary review twice a year
  • Quarterly bonus opportunities based on performance
  • Potential for international onsite assignments
  • Regular team-building events and internal activities (weekly happy hour, quarterly team building events, Lunar New Year parties, etc.)

Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
117-119 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3

Công ty CP Hỗ trợ Doanh nghiệp Thông Minh – eSmart – là công ty chuyên hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cho thuê văn phòng làm việc từ xa, văn phòng cao ốc, văn phòng trọn gói; tư vấn luật, tư vấn báo cáo thuế…

Mục tiêu phát triển: Dành cơ hội cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ những giải pháp đầu tư tiết kiệm chi phí và xây dựng hoạt động ban đầu hiệu quả.

Chúng tôi hiện đang hoạt động trên 2 trụ sở chính tại quận 1 và quận 3 ngay trung tâm thành phố Hồ Chí Minh. Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm luôn hỗ trợ khách hàng ngay từ giai đoạn tư vấn cho đến hậu mãi sau dịch vụ, chúng tôi đều quan tâm đến sự hài lòng của khách hàng

Những nghề phổ biến tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Bạn làm việc tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Click để đánh giá