Việc làm HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
GENERAL LEDGER ACCOUNTANT
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Tân Bình

Chi tiết công việc

JOB DESCRIPTION
- Maintenance of secondary ledger and preparation of manual journals such as accrual, prepayment allocation, intercompany posting ...
- Assistance with management of fixed assets as required.
- Preparing monthly balance sheet reconciliation, financial statement, internal report, P/L fluctuation analysis.
- Primary vs. secondary ledger reconciliation.
- Review entry journal, contact another team to adjust if any.
- Be responsible for forecasting and budget.
- Checking payroll, account recording.
- Ensure fulfillment of accounting reporting requirements to authorities. Attendance to audit queries (Endava group, SOX, internal and statutory).
- Assist Finance Manager and other stakeholders as required.
JOB REQUIREMENTS
- University Degree in Finance and Accounting fields.
- 4-5 years of experience working in General Accountant position, refer to have experience in IFRS, Oracle.
- Advanced in accounting software (Oracle is a plus), MS Office, particularly in Excel and PowerPoint.
- Excellent English written and verbal communication skills.
- Strong attention to detail and good analytical skills.
- Trustworthy, honest, careful, ethical and a quick learner.
- Experience in a large/multinational working environment, IT industry or working with expats is a plus.
- Be able to perform as an effective team player and also work independently.
BENEFITS
Why you'll love working here.
- Health: people-centric culture, Global Wellbeing Programme, onsite session for nutrition and psychotherapy, sports allowance.
- Family: work from home and flexible working hours, childbirth gift
- Community: We care Programme, Endava is growing rapidly and responsibly.
- Finance: Share Plan, Company Performance Bonus, Your Zone Award, Your Team Award, Referral bonus
- Career opportunities: Endava University, complex projects, internal tech communities, trainings, coaching, conferences, workshops, certifications, online learning platforms subscriptions, rotations, access to corporate library.
- Workspace: space for collaboration, creativity, learning, socializing, Inclusion & Diversity Programme, multicultural environment, working with colleagues and clients across different regions

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
117-119 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3

Công ty CP Hỗ trợ Doanh nghiệp Thông Minh – eSmart – là công ty chuyên hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cho thuê văn phòng làm việc từ xa, văn phòng cao ốc, văn phòng trọn gói; tư vấn luật, tư vấn báo cáo thuế…

Mục tiêu phát triển: Dành cơ hội cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ những giải pháp đầu tư tiết kiệm chi phí và xây dựng hoạt động ban đầu hiệu quả.

Chúng tôi hiện đang hoạt động trên 2 trụ sở chính tại quận 1 và quận 3 ngay trung tâm thành phố Hồ Chí Minh. Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm luôn hỗ trợ khách hàng ngay từ giai đoạn tư vấn cho đến hậu mãi sau dịch vụ, chúng tôi đều quan tâm đến sự hài lòng của khách hàng

Những nghề phổ biến tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Bạn làm việc tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Click để đánh giá