Việc làm INESCO

Cập nhật 22/11/2024 18:43
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Inecso
Guest Service Manager
INESCO
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Responsible for creating the best customer experience, (through an exceptional, cordial and sincere service.) ensuring their satisfaction and loyalty. Interacts with customers to exceed their expectations and increase their satisfaction and loyalty. Guarantees that the whole team of the hotel knows and respects the Service Culture and Brand Standards.

1. To make sure to have enough staff to face the volume of daily work

(authorized) in relation of the percentage of occupancy.

2. To promote the attitude of professionalism, courtesy and service among the staff.

3. To assist guests and to compliance in a strict manner the policies, standards, rules, discipline, consistency, personal hygiene and safety set by the hotel.

4. Assigns shifts and breaks according to the workloads and expected occupancy.

5. Perform administrative functions of personnel in accordance with established policies and procedures.

6. To ensure that service to the guests, in relation to requests and reporting room’s issues or others are carried out according to established procedure that requires monitoring to solve the problem or provide the requested service.

7. To ensure that the team provide the guests with real faithful information about hotel, services and facilities, the tourist attractions of the town and its surroundings, promoting mainly the hotel’s activities and upselling them when possible.

8. Check daily attendance of their staff, reporting any absence and / or delay to Human Resources and Gex Director.

9. Daily monitoring and review of the Guest Comment Log.

10. Check daily the status of the list of VIPs and ensure they are met with accuracy, precision, dedication and punctuality all instructions or requests regarding reservations, room assignment, airport services, amenities, hospitality, and others.

11. Personally welcome the VIPs, attending them during their stay in terms of guidance, information providing any service that might apply in the most efficient and friendly manner. Make courtesy calls to the VIPs.

12. Monitoring the attendance of the team at the Guest Experience desk in the lobby.

13. Distribute daily to the team the VIP list coming.

14. Establish greater interdepartmental communication to strengthen internal services: maintaining a relaxed and good relationship with the departments Group, Sales, Housekeeping, Reception, Food & Beverage, Reservation, Security and Maintenance.

16. Promote a campaign to capture positive comments on all OTA channels.

17. Support with training of the staff, ensuring that all the concepts of the Company and the Department have been understood and the goals are clear to everyone.

18. Perform all tasks either Guest Service Agent or Assistant Guest Experience Manager or GEX Director during their absence.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary
  • International working environment
  • 13th month salary
  • Annual Outing Trip
  • Annual salary review
  • Laundry uniform provided
  • Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
  • 2 Day-off/week
  • Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
  • Duty meal provided at canteen 
  • Special room rate as per Melia Hotels International policy
  • Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram

Yêu cầu công việc

  • University degree, preferably Tourism or Hospitality, Marketing or similar.
  • Local Language and Advanced level of English.
  • A third language would be an asset.
  • Knowledge of hotel management tools.
  • Knowledge of telephone service management.
  • Public Relations and Customer Service.
  • Basic financial knowledge.
  • Knowledge of hotel operations.
  • Ability to lead and inspire a team.
  • At least 2 years’ experience in the Guest Service or Guest Experience department.

Yêu cầu hồ sơ

Interested candidates, please kindly apply CV in English.

Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203

Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 16, Số 266 Đội Cấn, Phường Liễu Giai, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

INECSO là một cơ quan lai kết hợp nghiên cứu, xây dựng thương hiệu, tiếp thị và công nghệ kỹ thuật số để cung cấp các dịch vụ tuyệt vời cho khách hàng của chúng tôi. Với trọng tâm là chiến lược, Delist đã có thể pha trộn chuyên môn này để tạo ra một dịch vụ độc đáo của riêng chúng tôi để nổi bật giữa thị trường đông đúc. Với các công cụ phù hợp và sự hỗ trợ chặt chẽ từ các đối tác và chuyên gia thương mại điện tử trên toàn thế giới, chúng tôi loại bỏ các rào cản và làm cho mọi thứ trở nên đơn giản hơn cho tổ chức của bạn.

INECSO hỗ trợ khách hàng của chúng tôi đối phó với những thay đổi toàn cầu về số hóa trong tiếp thị, xây dựng thương hiệu và hậu cần. Các dịch vụ của chúng tôi tập trung vào tính chính xác của chiến lược và tính nhất quán của việc thực hiện để hướng tới thành công trong dài hạn.

INECSO (International E-commerce Solution) là một start-up agency chuyên cung cấp các giải pháp thương mại điện tử cho các khách hàng trong và ngoài nước có nhu cầu bán hàng trực tuyến và phát triển trên thị trường quốc tế. Công ty chạy nhiều dự án khác nhau, trong đó có dự án vận hành trang website bán lẻ hợp tác với các thương hiệu thời trang thiết kế nữ cao cấp của Việt Nam như Jenny K Tran, Valenciani, Decos, Cici, Wephobia, Chats by C.Dam, Xéo xọ, Dear Jose,... đưa các sản phẩm chất lượng cao ra thị trường quốc tế. Hiện tại, INECSO đang chiêu mộ thêm các nhân tài đồng hành cùng dự án tại nhiều vị trí.

Những nghề phổ biến tại INESCO

Bạn làm việc tại INESCO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INESCO

INESCO

Click để đánh giá