Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Office Admin
Thông tin cơ bản
Mức lương:
11 - 13 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
09/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội
Mô tả công việc
• Coordinate activities throughout the company to ensure efficiency and maintain compliance with company policy
• Manage agendas, travel plans and appointments for upper management/ staff
• Manage emails, letters, packages, phone calls and other forms of correspondence
• Manage third-party services, such as security, cleaning...
• Making monthly payments related GA
• Manage office facility, request maintenance/ repairing when needed
• Support bookkeeping and budgeting procedures for the office
• Create and update databases and records for financial information, personnel and other data
• Track and replace office supplies as necessary to avoid interruptions
• Submit reports and prepare proposals and presentations as needed
• Other tasks as assigned by Head of GA/ Compliance Division
• Manage agendas, travel plans and appointments for upper management/ staff
• Manage emails, letters, packages, phone calls and other forms of correspondence
• Manage third-party services, such as security, cleaning...
• Making monthly payments related GA
• Manage office facility, request maintenance/ repairing when needed
• Support bookkeeping and budgeting procedures for the office
• Create and update databases and records for financial information, personnel and other data
• Track and replace office supplies as necessary to avoid interruptions
• Submit reports and prepare proposals and presentations as needed
• Other tasks as assigned by Head of GA/ Compliance Division
Yêu cầu công việc
Knowledge:
• General office administration, document management, travel arrangement, interfacing with local authorities, and be aware of changes in local laws in terms of ensuring compliance
Requirements:
• Education: Bachelor's degree
• Experience: at least 2 years of experience working as relevant positions (General Affairs/ Administration).
• Be fluent in English (all 4 skills)
• Excellent knowledge of MS Office and Workflow management system
• Effective interpersonal communication, negotiation, and presentation skills
• Strong problem-solving abilities
• Analytical and reporting capabilities
• Cooperative with strong teamwork spirit
• High attention to detail and accuracy
Benefits:
- Working hours: from Mon to Fri (8:00- 17:00).
- Annual leaves: 15 days per year.
- Sick leaves: 4 days per year.
- Covid leaves: no limited.
- SI-HI-UI according to the law
- Performance Appraisal: once per year.
- Bonus of 13th and Performance salary based on company policy.
- Others: annual health checkup, general medical insurance (BIC insurance)
• General office administration, document management, travel arrangement, interfacing with local authorities, and be aware of changes in local laws in terms of ensuring compliance
Requirements:
• Education: Bachelor's degree
• Experience: at least 2 years of experience working as relevant positions (General Affairs/ Administration).
• Be fluent in English (all 4 skills)
• Excellent knowledge of MS Office and Workflow management system
• Effective interpersonal communication, negotiation, and presentation skills
• Strong problem-solving abilities
• Analytical and reporting capabilities
• Cooperative with strong teamwork spirit
• High attention to detail and accuracy
Benefits:
- Working hours: from Mon to Fri (8:00- 17:00).
- Annual leaves: 15 days per year.
- Sick leaves: 4 days per year.
- Covid leaves: no limited.
- SI-HI-UI according to the law
- Performance Appraisal: once per year.
- Bonus of 13th and Performance salary based on company policy.
- Others: annual health checkup, general medical insurance (BIC insurance)
Quyền lợi được hưởng
Thưởng
Thưởng tháng 13, tháng 14 theo hiệu quả công việc
Chăm sóc sức khoẻ
Bảo hiểm sức khỏe BIC toàn diện
Máy tính xách tay
Máy tính xách tay
Thưởng tháng 13, tháng 14 theo hiệu quả công việc
Chăm sóc sức khoẻ
Bảo hiểm sức khỏe BIC toàn diện
Máy tính xách tay
Máy tính xách tay
Khu vực
IVIVU Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 7 - Tòa Nhà Anh Đăng, 215 Nam Kỳ Khởi Nghĩa - Phường 07 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
iVIVU.com – cung cấp tất cả dịch vụ liên quan đến du lịch toàn cầu cho người Việt: Khách sạn, Tour, Vé máy bay, ăn uống, , … iVIVU.com là thành viên của TMG Việt Nam, tập đoàn có hơn 20 năm kinh nghiệm hoạt động và phục vụ trong lĩnh vực Du lịch - Khách sạn, đồng loạt sở hữu những thương hiệu danh tiếng trên thị trường Việt Nam và quốc tế như Victoria Hotels & Resorts, ÊMM Hotels, hàng không Hải Âu…
Review IVIVU Việt Nam
4.0
4 review
08/11/2023
★
★
★
★
★
Kỹ sư phát triển phần mềm ERP (Software Developer)
tại Hồ Chí Minh
Đã từng rất tốt.
20/10/2023
★
★
★
★
★
Chuyên viên phân tích nghiệp vụ (Business Analyst)
tại Hồ Chí Minh
Cả công ty có văn hóa ăn trưa chung rất hay.
06/09/2016
★
★
★
★
★
Tester
tại Hồ Chí Minh
Sếp rất hiền, lo cho nhân viên.
Những nghề phổ biến tại IVIVU Việt Nam
Bạn làm việc tại IVIVU Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
IVIVU Việt Nam
Click để đánh giá