The Activity Instructor (AI) is the beginner level of the AL position for individuals starting on this career path.
Accordingly, the requirement for an AI includes:
can deliver a briefing for an activity;
can manage a group of students;
can manage one's own health and personal condition to keep up with the whole program's schedule and requirement;
should be flexible for changes and solutions when needed.
Working environment
AsiaMotions' office is based in Thao Dien, Thu Duc city.
Some travels are required for the purpose of events (outside of Ho Chi Minh City mainly).
Responsibilities
The freelancer is expected to:
- Commit to full attendance of the assigned trip(s) that have been mutually confirmed beforehand.
- Respect and comply with AsiaMotions' working policies, Safeguarding policy and Code of Conduct.
AsiaMotions was founded in 2013 with the intent of providing outdoor activities accessible to the greatest number. The core values of our organization focus on Outdoor education, Environmental awareness, Team spirit, Social responsibility and Healthy lifestyle. Our main product is school trips for international schools in HCMC.
AsiaMotions was founded inwith the intent of providing outdoor activities accessible to the greatest number. The core values of our organization focus on Outdoor education, Environmental awareness, Team spirit, Social responsibility and Healthy lifestyle. Our main product is school trips for international schools in HCMC.Tiếng Anh
Xử Lý Tình Huống
Kỹ Năng Thuyết Trìnhđào tạo nội bộ
Đào Tạo Miễn Phí
Xe đưa đón
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!