This role is pivotal in ensuring customer satisfaction, enhancing service quality, and driving continuous improvements. The successful candidate will have the opportunity to work in a professional and dynamic environment, with internal and external training provided.
- Oversee daily operations in air, sea, and customs
- Ensure high standard of productivity across all products
- Work in a professional and dynamic environment with training opportunities
As an Operations Manager, you will be control daily operations. You will ensure that all tasks are completed successfully with a focus on customer satisfaction. Your role will involve managing relationships with stakholders while attending to any complaints or discrepancies on shipments. You will also be responsible for performing monthly audits on KPI's for subcontractors to maintain high standards. Additionally, you will have the opportunity to develop and implement cost and service improvements.
- Control daily operations in air/sea/customs
- Ensure tasks are completed successfully with customer satisfaction
- Manage and supervise day-to-day operations maintaining high productivity standards
- Maintain relationships with different stakholders.
- Attend to complaints and inquiries on discrepancies on shipments
- Recommend and discuss solutions for preventing service failures or issues
- Perform monthly audits on KPI’s for subcontractors to uphold high standards
- Develop and implement cost and service improvements
The ideal candidate for this Operations Manager position brings a wealth of experience from the freight forwarding/shipping industry. With at least 2 years in a similar managerial role and over 6 years in the industry, you understand the intricacies of this field. Your high level of English proficiency allows you to communicate effectively within the team and with external stakeholders. Proficiency with Microsoft Office is required as well as strong organisational skills. Your ability to multitask effectively will be key in this fast-paced environment.
What Sets This Company Apart
Our client is recognised for their commitment to improving areas of their presence, workplace, and customer engagement.
What's Next
Ready to take the next step in your career? Apply now!
Due to the high volume of applications we are experiencing, our team will only be in touch with you if your application is shortlisted.
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!