Mô tả công việc
Role Description
This is a full- time on- site role as an Omni Operation Manager at Seedcom in Ho Chi Minh City. The Omni Channel Operation Manager will be responsible for managing channel sales, channel partners, sales activities, customer service, and sales management on a day- to- day basis.
Online sale management
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target.
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app.
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior.
Manpower management
- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations.
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
- Build and promote team work spirit.
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.
Expense control
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using.
- Provide tools to optimize delivery costs.
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities.
Other duties
- Opening & closing Store.
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.
Yêu cầu công việc
Qualifications:
- Good communication skill
- Service orientation
- Prefer 5 years experience as the same position
- University degree
- Have good understanding of the needs of customers
- Have a polite, tactful and friendly attitude
Quyền lợi
Benefits:
Competitive salary
Opportunity for professional growth and development
Dynamic and collaborative work environment
Health insurance and other benefit
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 02:25:02
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!