Mô tả công việc
RESPONSIBILITIES AND DUTIES – APPOINTED AREA:
Sales Performance:
Analyze financial reports and make data- driven decisions to achieve sales targets.
Utilize insights to adjust business strategies and stay ahead in the retail landscape
Report and manage the overall sales performance
Operation
Store system update, product transfers, system updates for new products, and payroll input
Monthly/Weekly stock inventory, order management, forecasting and coordination for stock movement management
Ensuring Store VM quality following Brand guideline
Responsibilities and coordination for cover stock rotations, wastage input, maintenance, product data management, shop window printing
Shop Development Visits and Calls
Completing relevant paperwork and following up on actions set in a timely manner.
Measuring the Customer Experience and Communication skills demonstrated by the manager and team.
Conducting a two- day development visit so that each manager receives one per year.
Using the development visit guidelines to support the delivery of tailor- made learning, coaching and feedback to managers based on key areas of potential.
Probation Reviews:
Completing review form paperwork and following up on actions set at a review in a timely manner.
Conducting a one- day review at the end of a new manager’s probation period to evaluate the Customer Experience and Communication skills expected on the back of New Manager Training.
Training Shops and New Manager Training:
Communicating and coordinating new manager training plans with training shop managers.
Monitoring the performance of the training shops.
Reviewing and developing training shop managers.
Maintaining the ‘New Manager Training’ guidelines to ensure the training is always up- to- date, relevant and effective.
New Shop Openings / Relocations:
Customer experience, team and personal development support to manager before, during and after the opening / relocation of their shop.
Performance Management:
Implementing and supporting managers through performance improvement plans when related to FOP’s.
Shop Cover/Holiday Log:
Keep up to date record of manager’s holiday.
Support managers with shop cover.
Other Work:
Any other tasks as required, depending on the needs of the team and business.
To attend meetings as and when required.
Collaboration and communication with Retail Operations and People Support.
Yêu cầu công việc
Thorough knowledge of the Brand and its current Global direction.
Expertise in Coaching and Feedback.
Comprehensive financial understanding and business analytics.
Excellent Customer Service Skills and a passion for our customers.
Effective Communication skills and presentation skills.
Exceptional team player with proven ability to lead through influence and support.
A proven success story in Retail Management, preferably experience in managing multiple stores or Country Retail Management.
2 years Management experience in a Retail business including experience in a Support role.
Exceptional Training and Development Skills.
Quyền lợi
- Training and skills improvement
- Lunch and parking allowances
- Annual leave
- Monthly commission
- 13th month&039;s bonus
- KPI Bonus
- Social and health insurance
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-13 00:40:03
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!