Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Shop Development Visits and Calls
● Conducting a two-day development visit so that each manager receives one per year.
● Measuring the Customer Experience and Communication skills demonstrated by the manager and team.
● Using the development visit guidelines to support the delivery of tailor-made learning, coaching and feedback to managers based on key areas of potential.
● Completing relevant paperwork and following up on actions set in a timely manner.
Probation Reviews
● Conducting a one-day review at the end of a new manager’s probation period to evaluate the Customer Experience and Communication skills expected on the back of New Manager Training.
● Completing review form paperwork and following up on actions set at a review in a timely manner.
Training Shops and New Manager Training
● Communicating and coordinating new manager training plans with training shop managers.
● Maintaining the ‘New Manager Training’ guidelines to ensure the training is always up-to-date, relevant and effective.
● Reviewing and developing training shop managers.
● Monitoring the performance of the training shops.
Candy Shop Feedback / Duo visits
● Communicating Mystery Shopper Reports to shop Management teams.
● Visiting 1 star shops to offer support within two weeks of receiving the Mystery Shopper Report.
● Observing Customer experience and offering feedback and coaching.
● Review opportunities and set goals and targets with manager.
New Shop Openings / Relocations
● Customer experience, team and personal development support to manager before, during and after the opening / relocation of their shop.
Trainee Manager Development
● Supporting managers to develop their trainees with Online tools and a trainee checklist pack.
Performance Management
● Implementing and supporting managers through performance improvement plans when related to FOP’s.
Online Learning
● Identify learning needs through contact with Managers and opportunities highlighted in Mystery Shopper Report.
● Work as a collaborative with the Online Learning team on new ideas and projects to create effective and inspirational learning for managers.
Shop Cover/Holiday Log
● Keep up to date record of manager’s holiday.
● Support managers with shop cover.
Other Work
● Collaboration and communication with Retail Operations and People Support.
● To attend meetings as and when required.
● Any other tasks as required, depending on the needs of the team and business.
Yêu Cầu Công Việc
● A proven success story in Retail Management, preferably experience in managing multiple stores or Country Retail Management.
● Excellent Customer Service Skills and a passion for our customers.
● Thorough knowledge of the Brand and its current Global direction.
● Exceptional team player with proven ability to lead through influence and support.
● Comprehensive financial understanding and business analytics.
● Expertise in Coaching and Feedback.
● Exceptional Training and Development Skills.
● Effective Communication skills and presentation skills.
● 3 years Management experience in a Retail business including experience in a Support role.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: 30 Tr - 38 Tr VND
Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội
Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.
"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"
Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!