Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Payroll
- Check and prepare working sheet, calculate monthly payroll accurately and timely.
- Research information for salary surveys
- Social Insurance
- Monthly reconcile reports of Social Department versus Company report and payment receipts.
- Monthly update & check sick leave document of associates.
- Monthly reconcile sick leave claim report of Social Department.
- Ensure open social insurance book and closing social insurance book on time and accuracy
- Personal Income tax
- Register PIT code for employees
- Do monthly declaration on personal income tax
- Do year-end tax finalization
- Update & follow regulations of PIT
- Welfare benefit
- Follow welfare benefit application of employees
- Check & conduct welfare benefit process
- Employee information management
- Record and update employee database timely, ensure high confidentiality
- Prepare employees and employment related documents and decisions including offer letter, labor contract, promotion, salary review…
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor degree in Human Resources Management, Accounting, Business Administration or related majors
TOEIC, TOFEL, IELTS… (ability to use English at work)
- Microsoft Office (especially in Excell)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Parking fee
- Thời gian thử việc: 2 months of probation with full salary
- Cơ hội huấn luyện:
A2E skill training
Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health - Độ tuổi: 22 - 25
- Thời gian làm việc: The working hours are from 8:00 a.m. to 5:00 p.m. on Mondays to Friday
- Đồng nghiệp: Friendly, supportive
- Phúc lợi:
Japanese Health Insurance for Staffs over 2 years contribution
Company trip, Team building activities
Holiday events - Ngày nghỉ:
Less than seven years’ service: 15 working days
Service of seven years or more: 22 working days - Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Kinh Doanh Len Sài Gòn tiền thân là Xí nghiệp Dệt Len Sài Gòn được thành lập theo quyết định số 7433/QĐ-UB-KT ngày 03/12/1999 và quyết định số 7983/QĐ-UB-KT ngày 28/12/1999 của ủy ban nhân dân thành phố Hồ Chí Minh với chức năng sản xuất các sản phẩm tiêu dùng, dệt may, thêu, đan, thiết bị, kinh doanh thương mại, dịch vụ tổng hợp, xuất khẩu trực tiếp, kinh doanh bất động sản, kinh doanh khách sạn, kinh doanh nhà hàng ăn uống….. Hiện nay, sản phẩm của Công ty được tín nhiệm của người tiêu dùng trong nước cũng như khách hàng quốc tế Công ty đã xuất khẩu sản phẩm của mình đến nhiều nơi trên thế giới như: Các nước EU, Úc, Nhật, Hàn Quốc…. Sản phẩm của Công ty bao gồm nhiều chủng loại khác nhau phù hợp với nhu cầu từng loại khách hàng, từng thị trường cụ thể. Chính sách của Chính phủ ngày một thông thoáng, đồng thời Công ty được sự quan tâm giúp đỡ của Ủy ban nhân dân Thành Phố Hồ Chí Minh và các cấp ban ngành đã tạo điều kiện thuận lợi Công ty từng bước phát triển.