Mô tả công việc
MAIN DUTIES:
Administration
• All wooden furniture painting, concrete wall, wall paper and ceilings have always to be in perfect condition.
• To record daily consumption of electric & water, fulfil department’s technical checklists.
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
• To record daily consumption of materials.
Financial and Revenue Responsibilities
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
• N/A
Training and Human Resources Management
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
• N/A
Guest Service Responsibilities
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
• N/A
Technical Responsibilities
• Execute all maintenance programs
• Attend to banquet function order request.
• All kinds of necessary repair and maintenance of all furniture, wall, ceiling, wall paper & mason works.
Miscellaneous
• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
• Perform other Engineering related duties / activities as required by the direct Supervisor.
• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.
GENERAL DUTIES:
Health and Safety
• Ensure the safety of the persons and the property of all within the premises by fairly applying Hotel Regulations by strict adherence to existing laws, statutes etc.
• Ensure that all emergency procedures are rehearsed, implemented and enforced to provide for the security and safety of guests and employees
• Be fully conversant with all departmental Fire, Emergency and Bomb procedures
• Ensure that all potential and real Hazards are reported immediately and rectified
• Ensure all staff within the department work in a manner which is safe and unlikely to give risk of harm or injury to selves or others
To be fully conversant with:
• Hotel security procedures
• Hotel standards of operation and departmental procedures
• Sofitel “BE Magnifique” vision and its corresponding strategies
• Sofitel Keys of Luxury and Appearance guidelines
• Hotel Facilities and attractions
• Hotel Health and Safety policy and procedures
• Hotel fire procedures
Yêu cầu công việc
• Excellent communication and interpersonal skills
• Minimum 3 years experience in the same position
Quyền lợi
Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.
Talent development through learning programs by Academy Accor.
Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.
Opportunity to grow within the property, the company and across the world!
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-08 16:15:03
Công Ty CP Kỹ Nghệ Xanh Việt Nam ra đời với sứ mệnh là đảm bảo chất lượng sản phẩm máy nghiền dăm gỗ, máy băm dăm gỗ, máy ép khối, thiết bị nông nghiệp, thiết bị bảo quản, thiết bị xử lý nước thải, thiết bị năng lượng mới, máy sấy,.. một cách hoàn hảo khi đưa ra thị trường. Điều này chỉ có thể thực hiện khi cả đội ngũ nhân viên cùng đồng hành với ban lãnh đạo để thực hiện những chiến lược về sản phẩm, dịch vụ, giá cả một cách hiệu quả.
Phát triển các dự án nghiên cứu và ứng dụng các công nghệ mới vào thiết kế và chế tạo dây chuyền thiết bị sản xuất công nghiệp để ngày càng hoàn thiện hơn các dòng sản phẩm chính, tiếp tục nâng cao tính năng và giảm giá thành sản xuất. Điều này mang lại lợi ích trực tiếp cho công ty qua việc làm cho sản phẩm của Kỹ Nghệ Xanh trở nên cạnh tranh hơn trên thị trường, đồng thời giúp cho khách hang có nhiều lựa chọn với giá thành hợp lý.
Rất hân hạnh được hợp tác với quý khách hàng trong thời gian tới.