Mô tả công việc
We are seeking a Deputy Head of HR (report to Head of HR) to oversee the F&B sector HR management operations as well as manage all Highgate administrative responsibilities, with detailed job descriptions as below:
1. In charge of all aspects of the F&B segment's human resources management: from recruitment, compensation & benefits, on/off boarding.
2. Oversee all of the Highgate company's administrative duties.
3. Budget: Prepare the HR budget for existing and new projects; Monitor and control costs charged to the investor and actual costs; Monitor actual costs against the approved budget.
4. KPI: Build and manage KPIs of all departments. Gather KPI assessments of all departments; Calculate KPI metrics & calculate employee bonuses.
5. Consolidate regulatory processes, templates, and SOPs.
6. Handling labor relations issues/disciplinary action.
7. Other tasks:
- Assist the HR Manager in managing associated tasks.
- Support the HR Manager in monitoring the activities of the HR staff: reviewing payroll before get HR Manager's approval, checking and comparing monthly social insurance data with the social insurance authority.
- Support TA in orientation for new employees and recruitment for urgent positions.
- Contact point with tax and social insurance authorities in case assistance is required.
- Support the Trade Union in union-related work such as cross-checking with the Union President on the payment of bonuses and gifts on holidays during the year.
8. Perform other duties as assigned by the line manager.
Quyền lợi được hưởng
- 13th month salary
- Attractive performance bonus
- Bonus on public holidays
- Healthcare insurance
- Allowances
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in related major
- From 2 years experience as HR Manager in F&B and hospitality fields
- Advanced fluency in English & good computer skills
- Have strong knowledge of labor law, insurance and related regulations
- Strong analytical, problem-solving, conflict handling skills
- Detail-oriented, organized, and able to work effectively in a team environment
- Well planning, multitasking ability
- Ability to listen, understand, communicate and negotiate persuasion effectively
Yêu cầu hồ sơ
Sao y công chứng hồ sơ các loại hiệu lực 6 tháng trở lại:
• CCCD
• Bằng cấp các loại
• Sổ hộ khẩu
• Sơ yếu lý lịch
• Phiếu khám sức khỏe theo thông tư 32
LAPEN ASSETS là công ty chuyên quản lý vận hành các dự án bất động sản
"Chúng tôi nỗ lực hướng tới sự chuyên nghiệp, đăng cấp trong dịch vụ quản lí vận hành. Từng hành động của chúng tôi đề nhằm biến các kỳ vọng của quý khách thành hiện thực với kết quả tốt nhất "
Kiểm tra và đánh giá rủi ro để làm lịch trình bảo trì cho các hệ thống kỹ thuật và đảm bảo an toàn và vệ sinh cho chủ sở hữu và cư dân trong tòa nhà. Các hệ thống vận hành bao gồm:
Hệ thống điều hòa nhiệt độ - Thang máy - Máy phát điện
Hệ thống cung cấp điện - Hệ thống liên lạc và an ninh
Phòng cháy chữa cháy.
Xây dựng và sửa chữa dân dụng
Cấp thoát nước, bơm
Công viên cây xanh - Thu gom rác
Thiết bị vệ sinh
Các hệ thống khác ( thiết bị nhà bếp, hồ bơi, thể thao ... )
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2017
Mission
- "Chúng tôi nỗ lực hướng tới sự chuyên nghiệp, đăng cấp trong dịch vụ quản lí vận hành. Từng hành động của chúng tôi đề nhằm biến các kỳ vọng của quý khách thành hiện thực với kết quả tốt nhất "