Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We're looking for a candidate to join Human Resources team. Eligible candidates will be in charge of ensuring effective and timely recruitment activities, as well as supporting in Training and ISO tasks, detail tasks as belows:
1. Recruitment (both for direct & indirect employees)
• Manage the full recruitment cycle, including job postings, resume screening, interviewing, and selection for both workers and staff-level positions.
• Work closely with department managers to understand job requirement and create effective job descriptions.
• Utilize various recruiting platforms, social media, and networking to attract qualified candidates.
• Schedule and conduct interviews, assess candidate qualifications, and make recommendations for hiring decisions.
• Prepare job offers, and coordinate pre-employment screenings and background checks if need.
• Conduct comprehensive onboarding procedures for new hires, ensuring they have a smooth welcoming into the company.
2. Training Activity
• Organize and facilitate orientation training sessions for new workers.
• Deliver training content on topics as assigned.
• Assist in implementation of training programs to enhance employee skills.
3. ISO Standards
• Perform tasks related to ISO standards and ensure compliance with all relevant regulations and quality management systems.
• In charge of preparing for and deal with internal and external audits, including documentation review and process improvements.
4. Other tasks as assigned by superiors.
** YOUR BENEFIT:
- Competitive salary package with your experience and skills
- Health Care package from Panasonic Appliances Vietnam
- Annual salary increase, bonus twice a year
- 100% salary in probation time; languages allowance (English & Japanese)
- Many interesting training courses from Panasonic Corporate (time management, problem-solving,...)
- Company bus pick up from Ha Noi, Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- All Sundays & 02 Saturdays off per month
- Various events such as travel, sports day, family day, annual event organized by the company, etc.
* Working time: 8:00 - 16:45 (Every Monday to Friday & 0-2 Saturday/Month)
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree. At least 1 year of experience in recruitment, in mass recruitment is an advantage
- Good at English in 4 skills (~ TOEIC 700+), proficient at MS Office, having Japanese is a big plus
- A team-player who can also work independently, hard-working and be able to work under high pressure
- Fresher with remarkable abilities is also welcomed
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
LAPEN ASSETS là công ty chuyên quản lý vận hành các dự án bất động sản
"Chúng tôi nỗ lực hướng tới sự chuyên nghiệp, đăng cấp trong dịch vụ quản lí vận hành. Từng hành động của chúng tôi đề nhằm biến các kỳ vọng của quý khách thành hiện thực với kết quả tốt nhất "
Kiểm tra và đánh giá rủi ro để làm lịch trình bảo trì cho các hệ thống kỹ thuật và đảm bảo an toàn và vệ sinh cho chủ sở hữu và cư dân trong tòa nhà. Các hệ thống vận hành bao gồm:
Hệ thống điều hòa nhiệt độ - Thang máy - Máy phát điện
Hệ thống cung cấp điện - Hệ thống liên lạc và an ninh
Phòng cháy chữa cháy.
Xây dựng và sửa chữa dân dụng
Cấp thoát nước, bơm
Công viên cây xanh - Thu gom rác
Thiết bị vệ sinh
Các hệ thống khác ( thiết bị nhà bếp, hồ bơi, thể thao ... )
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2017
Mission
- "Chúng tôi nỗ lực hướng tới sự chuyên nghiệp, đăng cấp trong dịch vụ quản lí vận hành. Từng hành động của chúng tôi đề nhằm biến các kỳ vọng của quý khách thành hiện thực với kết quả tốt nhất "