Việc làm Công Ty Cổ Phần Lapen Asset

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Lapen Asset
Talent Acquisition Specialist
Công Ty Cổ Phần Lapen Asset
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Core Responsibilities:
- Manage the selection process for positions, including requisition management, development of position deions.
- Conduct thorough candidate prescreening interviews and recommend highly qualified and diverse candidates who meet the requirements for the role.
- Negotiate the compensation rate and packages with candidates.
Systems Management and Development:
- Continually assess the effectiveness of the recruitment & onboarding processes, research best practices, obtain feedback from new hires and hiring managers, and utilize data to refine and improve the processes over time.
- Develop creative ideas and innovative recruiting techniques to source qualified professionals and a diverse talent pool. (i.e., social media, employee referrals, direct contact recruiting, internet data mining, job boards, and internal/external networks)
- Develop easy-to-use recruitment templates and forms.
Relational Communication:
- Promote the company's recruitment brand through active participation in job fairs, conferences, and other networking and marketing events.
- Ensure timely communication with candidates, hiring managers, and vendors on the recruiting process and pending needs.
- Manage candidate communication and relationship management throughout the recruitment lifecycle and educate candidates about Tek Experts' culture, benefits, and position expectations.
- Serve as a Tek Experts representative to candidates. Manage regular communication with contacted and proposed candidates throughout the proposal recruitment process in order to build our network and long-term relationships.- Bachelor's Degree in HR, Business Administration or relevant field.
- 3+ years of corporate and/or search firms in mass recruitment or recruitment for junior level
- Experience building and utilizing a variety of sourcing methods, including proactive phone and internet research.
- Ability to prioritize time, demonstrate pushback and a sense of urgency, and understand the value of providing amazing customer service.
- A 'can do' attitude and a thirst to learn and develop professional and soft skills.
- Dynamic, passionate and proven person who wants to make a positive difference with the people you work.
- Strong communication skills- clear, concise and persuasive communication style adapted for multiple audiences.
- Be analytical and methodical in your approach to problems.
- Be organized and have an eye for detail.
- Demonstrated ability to work in a self-directed, results-oriented environment at a fast pace.
- Fluency in English (both written and spoken)
- Advanced proficiency in Microsoft Office.
- Understanding and familiarity with Recruitment Marketing, Employer Branding.
- ATS experience with sourcing, tracking and managing candidates.- Very attractive annual remuneration package
- Super nice and relaxing office, located at Level A building
- Lotte Centre with very modern facility, open working space
- Team building, summer trip, quarterly engagement activity, CSR activity
- Young and dynamics team members and manager
- Full salary insurance, PTI insurance, 100% salary in OJT period
- 12 days annual leave
- Performance bonus/KPI bonus at the end of the year
- Company cover insurance based on 100% of full salary
- Annual health check once a year
- Performance review once a year
- Gift for employees in all holidays during the year (for trade union members)
- Work and learn with the latest technologies from partners and customers.
- Intensive training from experts and English training from English native speakers
- Opportunities to obtain international certificates.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Lapen Asset
Công Ty Cổ Phần Lapen Asset Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
99 Nguyễn Thị Minh Khai, phường Bến Thành, Quận 1

LAPEN ASSETS là công ty chuyên quản lý vận hành các dự án bất động sản

"Chúng tôi nỗ lực hướng tới sự chuyên nghiệp, đăng cấp trong dịch vụ quản lí vận hành. Từng hành động của chúng tôi đề nhằm biến các kỳ vọng của quý khách thành hiện thực với kết quả tốt nhất "

Kiểm tra và đánh giá rủi ro để làm lịch trình bảo trì cho các hệ thống kỹ thuật và đảm bảo an toàn và vệ sinh cho chủ sở hữu và cư dân trong tòa nhà. Các hệ thống vận hành bao gồm:

 Hệ thống điều hòa nhiệt độ - Thang máy - Máy phát điện

 Hệ thống cung cấp điện - Hệ thống liên lạc và an ninh

 Phòng cháy chữa cháy.

 Xây dựng và sửa chữa dân dụng

 Cấp thoát nước, bơm

 Công viên cây xanh - Thu gom rác

 Thiết bị vệ sinh

 Các hệ thống khác ( thiết bị nhà bếp, hồ bơi, thể thao ... )

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty thành lập năm 2017

Mission

  • "Chúng tôi nỗ lực hướng tới sự chuyên nghiệp, đăng cấp trong dịch vụ quản lí vận hành. Từng hành động của chúng tôi đề nhằm biến các kỳ vọng của quý khách thành hiện thực với kết quả tốt nhất "

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Lapen Asset

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Lapen Asset? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Lapen Asset

Công Ty Cổ Phần Lapen Asset

Click để đánh giá